abcd423417984 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei Er det mulig å oppgradere kontoen min rett fra blizzard fremfor å kjøpe det i butikken? Er lite lysten på å vente i flere dager eller betale i dyre dommer for frakt fra en nettbutikk. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 gamersloot.net - tok 10min så fikk jeg key i mail. går ikke an å kjøpe rett fra blizzard. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vente i flere dager? Butikkene har no åpent i morra da.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei Er det mulig å oppgradere kontoen min rett fra blizzard fremfor å kjøpe det i butikken? Er lite lysten på å vente i flere dager eller betale i dyre dommer for frakt fra en nettbutikk. Logg inn på account management så kan du oppgradere.. Vil alikevel anbefale å kjøpe fra gamersloot så blir det billigere. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Blizzard sin oppgradering var nede da jeg skulle prøve, og jeg forstod det sånn at de ikke skulle få det opp igjen, etter klager fra butikker som skal selge TBC, da det er mye lettere å bare oppgradere på nett enn å gå i butikk å kjøpe... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 føler det litt tryggere å kjøpe fra blizzard, var bare at burning crusade var utsolgt i byen jeg bor i!:/ får vente til de får inn nye kopie da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå