Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Philips 32PFL5522

Anbefalte innlegg

Hei, og godt nyttår!

Har vært på utkikk etter en ny TV i en stund nå, også så jeg en reklame for Elkjøp her i stad. En 32" LCD TV til 4444,-.

Dette var billig, tenkte jeg, og sjekket spesifikasjonene på elkjøp.no. Jeg synes ikke de var ille. Dersom jeg kjøper den kommer jeg til å bruke TV-en til å se på film (720p) og vanlig kabel-TV og kanskje koble til PC-en noen ganger.

Hva mener dere om denne TV-en? :)

Endret av janfredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steike intressant, må hive meg på denne tråden. Kunne godt tenkt meg en sånn :)

Eh, nå sier prisen nesten 7000,- var det bare en glipp?

(edit, står 7k når du ber om fulle spesifikasjoner, tar du de vekk igjen står det 4444,-)

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar
The Philips 32PFL5522D is a good all round budget performer, with excellent black level performance with outstanding HD and SD pictures for the price. If it wasn't for the poor motion handling capabilities, this screen would present a real bargain - still worth a look if you can get it really cheap.

http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/lcd/Philips_32pfl5522d.htm

This TV isn't blow-your-face-off brilliant, but it's a solid performer in a stylish form - and a good buy for under £500.

For

* Very affordable

* Good connections

* Easy to set up

Against

* Some motion shuddering

Verdict

Not the last word in flat TV tech, but a respectable performer for a low price

http://www.tech.co.uk/home-entertainment/t...pfl5522d?page=2

Vet ikke helt jeg.

Lenke til kommentar
Om du hovedsaklig skal se film på den hadde jeg ikke kjøpt den

8ms responstid hadde iritert meg noe sinsykt hvertfall, samme med den dårlige sort kvaliteten på disse skjermene

"excellent black level" står det her :p

:!: jaja, det er ikke jeg som skal ha den. Så må bare tro det om en vil.

Edit: for the price avsluttes den setningen med. Så ikke forvent alverden av den excellent black level..

Endret av Alfaromeo
Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaringer med denne tv`en? det virker som en veldig bra tv til den prisen, men er jo lov til å være skeptisk. Tv`en har jo fått helt greie treningkast og tester sier jo at svartnivået på denne tv`en er fremragende. MEN testene sier også at det er litt etterslep i skjermen:/ Merker man det når man f.eks spiller på ps3 eller ser filmer?

Lenke til kommentar
Er det noen som har erfaringer med denne tv`en? det virker som en veldig bra tv til den prisen, men er jo lov til å være skeptisk. Tv`en har jo fått helt greie treningkast og tester sier jo at svartnivået på denne tv`en er fremragende. MEN testene sier også at det er litt etterslep i skjermen:/ Merker man det når man f.eks spiller på ps3 eller ser filmer?

Ja den er fremragende til prisen og være. Det er noe helt annet. 8ms responstid er mye. Fotball og spilling er elendig synes jeg. Har sev en lcd med 8 sek responstid. Jeg hadde aldri kjøpt den uten og vurdere bilde i butikk. Gjerne få de til å sette på en rask film, og en film med mye sort. (ringenes herre) Min lcd var også veldig bra for under ett år siden. Det var rene røverkjøpet til 15000 da. Kan tenke meg det er slike skjermer som selges til 5-8 tusen nå.

Lenke til kommentar

Alfaromeo: Kan du finne en 32" som har lavere enn 8ms oppløsning? 8ms er normalt på en lcd i dag.

Ang det å ikke kjøpe uten å vurdere i butikk - flere kjeder har jo det slik at du kan teste tven HJEMME i egne omgivelser til det du skal bruke den til, og returnere om du ikke er fornøyd. Mye bedre enn å se i butikk.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jeg er litt skeptisk til scorene fra folk flest.

Det er som oftest snakk om folk som eier sin første LCD/Plasma tv, og nesten uansett modell eller merke, så er de veldig mye bedre enn en vanlig CRT tv.

Derfor tror jeg de gir den en overdreven score.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...