Gjest Nufmas Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ok... da har det seg sånn at jeg skal på date for første gang å da venner jeg meg til internet for tips! how cute... Det jeg trenger er som sakt tips... hva bør jeg prate om og hva bør jeg ikke si Vi skal ut på kino men jeg tenkte å ta henne på på peppes først eller ? Jeg har forresten ikke møt henne før, har bare snakka på msn. Ellers hva bør jeg gjør eller ikke gjør ? Når vi møtes, burde jeg gi henne en klem? hva med når vi er ferdig for kvelden ? Alle tips takker jeg for... jeg trenger de sårt! Jeg er foresten 18 år... er vel smart å si... er også ganske sjenert. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vær deg selv:) Ikke begynn å prat om eks kjæresten og sånn er vel første regel. Men bare forsøk å vær litt morsom og smil masse. Så går resten av seg selv. Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det er ikke så vanskelig, bare du kommer inn i det hele. Og ikke planlegg alt for godt. Vær litt fleksibel og spontan. Lenke til kommentar
Gjest Nufmas Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hva kan jeg snakke om jeg er redd for at jeg ikke finner på noe å si at ting stopper helt opp på men måte. Men uansett!! må løpe! det smeller ute! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Bare vær deg selv mann. Spør henne om hva hun liker å gjøre på fritiden, musikksmak, filmsmak... Du kan jo også snakke om været som en siste utvei... Vær morsom, ja hygg deg så går det greit... Lenke til kommentar
Gjest Nufmas Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Med et nytt år så ser ting faktisk lysere ut !! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva med kino først og så Peppes? Blir det pinlig stille på peppes er jo resten av daten "ødelagt". Spiser dere etterpå kan dere jo snakke en del om filmen også. Ikke skriv noe manus, ta det som det kommer, men det kan jo være kjekt å ha litt peiling så du ikke sitter på Peppes og tenker ut hva man skal si. Muligens at dere har noen felles venner, interesser etc? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kino? Are you kidding me.. Dropp alt som heter Kino og Peppes. Dra på f. eks bowling, ikke planlegg noe mer med hun. Når dere er ferdige kan du ta opp at du er sulten.. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kino? Are you kidding me.. Dropp alt som heter Kino og Peppes.Nei, han er seriøs: han var ikke klar over at du har fasiten. 3 Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vær deg selv. Altså, prat om det du føler for som du antar hun også har interesse for. Lær henne å kjenne, og inkluder ditt liv i det hun forteller om så hun får med seg litt av hva du har opplevd også. Det er hvertfall greit om hun er litt sjenert og kanskje ikke spør så mye. Funker det ikke så er det ikke så mye å gjøre, så ikke ta det så seriøst. Bare slapp av. Det er uansett noe du tjener på da du er en opplevelse og erfaring rikere (til neste gang?). Kino er egentlig ikke noe å ta med seg en date på de første gangene, men kjører du på med en matbit og en lengre samtale kan det sikkert funke. Du vel pratet en del med henne fra før av også så... Bare pass på å få med deg den matbiten(pratingen), for den er litt viktig nå i starten Lykke til! Og Cape. En aktivitet er vel og bra. Men jeg kan godt skjønne at det er litt tryggere for en som aldri har vært på date før å dra og spise på Peppes. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Og hvis dere får en god flyt på praten så må du ikke hindre deg selv i å se henne inn i øynene og smile! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er faktisk enig med Cape. På en middag er man nødt til å finne på noe å snakke om hele tiden, noe som setter press på situajsonen. Hvis man bowler, spiller biljard o.l. har man naturlige pauser som kan forebygge pinlige pauser. Jeg ville personlig hatt mer noia for middag enn bowling. Ellers er kino en dårlig ting med tanke på at man skal bli kjent. Det er vel litt uenighet når det kommer til hva man skal snakke om. Noen sier at man ikke skal snakke om f. eks politikk og religion siden man fort kan bli uenige, men det er en vurderingssak. Hvis dere har likt syn derimot, er det jo kongetemaer. Lykke til og post en update på hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Gjest Nufmas Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 hmmm.... Jeg ville egentlig ikke gå på kino men gjøre noe annet som begge driver en del med. Men siden av en grunn jeg ikke gidder å forklare nå så funka det ikke akkurat nå. Bowling kunne vært bra, men jeg suger maks i det... Tror du at jeg ikke burde ta hun med om jeg ikke er noe flink ? Men peppes etter kino tror jeg er smart Kan jo spør hun om hun vet om noe vi kan gjør funker sikkert det også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Les her, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10272128 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jenter liker vis du snakker om klær (utrolig nok). De liker veldig godt romantikk også! Da får du jammen kjørt volumet deres opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå