Libra1988 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 JEg opplever sammen med veldig mange andre at det tar veldig lang tid å få blitt med på spill i COD4.. Har søkt og prøvd i 30 min uten å ha kommet med i et J**** spill.. Hva er dette for noe tull?!?! Kommer det en update? Sikkert vært snakk om dette før, men søkefunksjonen på forumet imponerer ikke noe særlig Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 kommer ein 1.2 patch som skal fikse mykje av nettverks problema i cod4 tidleg i januar trur eg... Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Nå tok det uber lang tid før jeg kom inn på et spill, og da jeg først kom inn lagget det hele veien Jeg gikk ut også inn igjen, og nå virker det som at ventingen skal bli like lang.. This sucks! HHr en kamerat som opplevde det samme, noe andre som sliter også? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sitter i skrivende stund og "Trying to join potential matches", noe som har holdt på en i en god halvtime nå. Ufattelig plagsomt. Har funket tidligere etter at jeg åpna portene, men just nu virker det helt kaputt. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Sitter i skrivende stund og "Trying to join potential matches", noe som har holdt på en i en god halvtime nå. Ufattelig plagsomt. Har funket tidligere etter at jeg åpna portene, men just nu virker det helt kaputt. ¨må jo være problemer med serverne.. geez Lenke til kommentar
virulence Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ¨må jo være problemer med serverne.. geez Kan virke sånn. Nå kom jeg inn i et par matcher, men begge har blitt avsluttet av host etter et par sekunder. Eder og galle. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har også hatt dette problemet med ps3-versjonen. Heldigvis har jeg 360-versjonen, der alt er som det burde være Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 I kveld har det vært helt jævli, men nå ser det bedre ut igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå