Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ok, jeg har tenkt til å få inn vannkjølinga jeg har ligganes her nå. Jeg skal få meg isopropanol for å rense CPU. Skal jeg ha blå isoprop.? Skal det blandes ut før jeg renser CPU? Noe annet jeg må legge merke til eller passe på? BTW: Hvorfor får jeg ikke svart på noen tråder? Blir bare kasta ut i forum-hovedsiden. Det har vært sånn i en del dager nå !? ARGH Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 blå isopropanol, ikke blandes Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Tusen takk for kjapt svar. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Han er kjapp i senga oxo.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 NEEEEEEEEEEEEI, IKKE TECHNO FOLKA IGJEN! ARGH, Moderator BAN PLS. AT det går an. Skjerp deg TEchnogutt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Han er kjapp i senga oxo.. dette har du god erfaring med, eller.. ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Technocar/technoboi/alt annet med techno. Skjønner ikke at du/dere gidder. Ultra spam. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 JA! du trenger blå isopropanol, stikk innom en fargehandler eller en jernvarehandler. Styr unna kondensfjerner den har oftest diverse tilsetninger, har selv brukt aceton til rens av CPU og kjølefinne siste året. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 En del bensinstasjoner har også blå isopropanol. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva er det du prater om din idiot? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Spylervæske er jo laga av isopropanol og vann.. Makan til lavpannet humor skal en lete lenge etter.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Hva er det du prater om din idiot? Jeg prater om deg og dine idiotiske vaner. Bare vi ser på avataren din så vet vi hvor seriøs du er. Du er avskum her på forumet, ultra spammer! Regner med at mange er har blitt plaga av "technofolk". Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du er komplettidiot.no Skjønner vorfor du ikke fullførte skolen!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Du er komplettidiot.no Skjønner vorfor du ikke fullførte skolen!! Ja, fordi jeg ikke er ferdig med'n enda! Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du er komplettidiot.no Skjønner vorfor du ikke fullførte skolen!! ...evt. (h)vorfor du aldri begynte... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du er komplettidiot.no Skjønner vorfor du ikke fullførte skolen!! ...evt. (h)vorfor du aldri begynte... LOL Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Techno idiot. ARGH. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Spylerveske kan være blanding av isopropanol og etanol også Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 bare for å skyte inn med mine festlige erfaringer! : doc: passe på å ikke få for mye isopropanol inni nesen, da dette lukter høgg og hor (osv) og ikke er spess bra for å holde unna hodesmerter :wink: jeg måtte rense en printer for klistrelapper (jeg forbanner alt somkanklistre seg fast inni en printer!! ) og ble da stående i et par timer å puste isopropanol til jeg var langt oppi himmelen :o nesten i allefall.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 du skriver vorfor uten "h" din bedreviter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå