le639 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Vi har hatt denne sjermen i noen år nå, husker ikke hvor lenge, mellom 2 til 4 år. En dag var det plutselig masse striper(tynne og blinkende). Av og til står det bare: NO VIDEO IN (det samme som står når den ikke er tilkoblet noe). Altså den virker veldig ustabil. Jeg lurer bare på om det kan vere sjermen, pc`n eller kabelen. Sjermen heter: MultiQ Model: MQ192E Hva skal jeg gjøre? Takker for alle svar Endret 30. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 For å eliminere mulige defekte komponenter, og komme fram til feilen: Prøv først å bytte skjerm på PC-en. Hjelper ikke dette, prøver du å koble til skjermen på en annen maskin, og ser om du får fram noe. Dersom heller ikke dette hjelper, prøv å bytte kabel mellom PC og skjerm. Høres ut som om det er skjermkortet som har tatt kvelden Lenke til kommentar
le639 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Men hvor skal jeg liksom få tak i denne andre sjermen? Vi har bare laptopper i huset Kan jeg koble sjermen til laptoppen min? Sorry viss jeg virker litt blost, jeg er ikke akkurt data ekspert. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, du kan prøve å koble skjermen din til en bærbar maskin. Dersom kabelen ikke passer, si ifra her. Vil anbefale deg å endre emnetittelen til noe sånt som "Ikke noe skjermsignal fra PC" Lenke til kommentar
le639 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 men det er jo signal "dårlig sjermsignal fra PC" eller er det noe bedre jeg kunne hatt? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tipper skjermkort, jeg Flyttes over til rette kategori. Lenke til kommentar
le639 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hvorfor det? Jeg fant tilfeldig vis en kabel som passte, nå virker alt fint i en liten stund ... nå har det fått en annen effekt nå blinker hele sjemen. Vis det er sjermkortet som er dårlig, har dere forslag til gode og billige skjermkort? nVIDIA GeForce 6800 256mb RAM heter det vi har fra før (kansje noe lignene) Endret 13. februar 2008 av le639 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå