Artistic.Hipster Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg leter for øyeblikket etter guitar hero II billigst mulig, med eller uten gitar(helst uten pga. pris) Har sett i prisguiden, men der var det billigste 699,- og det er jeg ikke villig til å betale for et så gammelt spill.(det var dog inkludert gitar) Så om noen vet hvor jeg kan få tak i spillet uten gitar til 2-300 så hadde det vært knallbra. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Det er da en grei pris det, siden gitaren koster 400,- uansett? EDIT: Beklager, leste ikke grundig nok. Jeg har dessverre ikke sett Guitar Hero 2 noe sted uten gitar som følger med :\ Endret 29. desember 2007 av Arthas Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Gå på Gamer.no og så Prisguide Edit: Jeg leste heller ikke uten jeg klarte å lese Guitar Hero III og ikke II Endret 29. desember 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Selges dette løst i det hele tatt da? Var jo det første gitarspillet til 360, så var jo ingen som hadde gitaren fra før av. Da bør man nok heller sjekk ut bruktsider og slikt. Uansett er ikke 699 en upris, spillet er jo ikke engang et år gammelt, og er etter min mening et mye bedre spill enn oppfølgeren. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Spillet er SYKT mye kjekkere enn III'en, har III'en og digger den trådløse gitaren, men liker ikke sangene noe særlig. Om noen har lyst å selge meg bare spillet billig så er det bare å ta kontakt via PM eller noe Lenke til kommentar
Typho Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du får kjøpt Guitar Hero II uten gitar hos Play-Asia til $59.90. Som etter dagens kurser blir ca. 334kr. Spillet er sonefritt, så det er bare å kjøre på Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hva med å gå på EBgames og sjekke om di har Guitar Hero II uten gitar? Eller kansje finn.no ? Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Selges dette løst i det hele tatt da? Var jo det første gitarspillet til 360, så var jo ingen som hadde gitaren fra før av. Da bør man nok heller sjekk ut bruktsider og slikt. Uansett er ikke 699 en upris, spillet er jo ikke engang et år gammelt, og er etter min mening et mye bedre spill enn oppfølgeren. Vel, det er et fåtall som gidder å kjøpe det her og kun ha en gitar og spille med seg selv, hele poenget med spillet er jo å spille 2 stykker sammen.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Hva med å gå på EBgames og sjekke om di har Guitar Hero II uten gitar? Eller kansje finn.no ? Skal sjekke med EB Games og GAME på mandag, hvis ikke blir det vel playasia eller noe... Lenke til kommentar
Protac Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg kjøpte GH2 på ebay til litt over 200kr for rundt en måned siden. Det var inkludert frakt, men uten cover (kun dvd og manual). Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 men uansett Gitar er jo halve spillet uansett så anbefaler gitar Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Med mindre du har en gitar fra før så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke skal ha det. :S Dessuten er ikke 699,- dyrt for GHII. Jeg personlig ville heller ha betalt 699,- for GHII enn 399,- for GHIII. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Har jo selvsagt gitar fra før(har den trådløse som følger med III'en) Men har lyst på sangene som er i II'en. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 her har du i alle fall kun spillet: http://www.bestbuy.no/product.asp?utm_sour...0545&site=6 litt dyrer enn hva du hadde planlagt tho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå