Gå til innhold

er lg 42" plasma noe å satse på til 6.995kr?

Anbefalte innlegg

halla fikk en elprice reklama i hånda av fatter`n og han spurte om den tv er bra

det er snakk om en lg 42"plasma. 42pc35

info finnes her: http://www.pixmania.com/no/no/638371/art/l...html?srcid=1951

fant den bare på pixmania på nette..

men skal kjøpe den på elprice vis det blir et kjøp da.

skjermen skal brukes mest til å se på tv. ( har bare analogt kabel tv men bestiller en cd boks vis han kjøper en flat tv)

har jo dvd spiller også men brukes ikke så veldig ofte..

jeg kommer vel til å koble til pc for å se film..

lyd har heller ikke noe å si siden vi har et hjemmekinoannlegg

håper noen som kan komme med råd om vi skal kjøpe tv`n

skal kjøpe på elprice vis jeg skal kjøpe denne tv`n...

edit: veit jeg har laget en dårlig tråd men håper på at noen kan si om dette er et godt kjøpe eller ikke..

mhv Eirik

Endret av eirik845
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen her som har sett den i real life?

Hva med den Samsung 37" LCD som Expert annonserer til 6995? Så de annonserte for den på tv'en, men rakk ikke å skrive opp hva den het. Finner den ikke på Expert siden. Noen som har sett om den er noe bra? Er jo Samsung, så bør vel være bra?

Endret av anderslien
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke sett en eneste lcd i den størrelsen til under 20 000 som kan konkurere mot en 42 plasma på bildekvalitet. Responstid og sortnivået iriterer hvertfall meg. Jeg har både plasma og lcd hjemme, og det er milevis i forskjell på de. Ringenes herre er en grei film og teste lcd tver med.

Lenke til kommentar

Var på elprice i dag, FØR klokken 8 som annonsert. Men så hadde de visst kommet på at å åpne 7 var lurt, for alle andre butikker starter jo salget klokken 7! Og selvfølgelig var alle de 20 skjermene de hadde solgt (i tillegg ville de 20 ikke ankomme butikken før om noen dager, men hva hjelper vel det når alle er kjøpt/forhåndsbetalt allerede).

Jeg ble litt sur ja, sa noen lokketilbud!? Joda og på nettsidene står det klart at de er imot lokketilbud og skal ha alle varer på lager/kunne skaffe dem i løpet av tilbudsperioden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk mail om at min TV er sendt i dag (endelig), er litt spent på å se hvilken modell jeg får! I følge ordrebekreftelsen er det LG 42PC51, men rett etter endret de beskrivelsen til LG42PC35.

*Krysser fingrene for at den ikke skal bli ødelagt under transport*

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

jeg henta min tv på fredag å jeg er veldig fornøyd med den men biltema anntenne kabelen har får dårlig kvalitet.. funka bedre med elprice kabelen.. har testa dvd over scart med toshiba`n min opdager.. ikke helt perfekt men greit... men den dvd spillern er ikke topp kvalitet da.. har ikke testa den noe mere da.. perfekt at man kan skru av lyden i de innebygde høytalerne når man kobler til hjemmmekino annlegg.. mye bedre bilde enn min tatung 32" da..

tviler på at man får bedre tv får samme prisen da..

så jeg vil anbefale denne vis du ikke er veldig kresen da.. ( da kjøper du pana eller pioneer..)

Lenke til kommentar
jeg henta min tv på fredag å jeg er veldig fornøyd med den men biltema anntenne kabelen har får dårlig kvalitet.. funka bedre med elprice kabelen.. har testa dvd over scart med toshiba`n min opdager.. ikke helt perfekt men greit... men den dvd spillern er ikke topp kvalitet da.. har ikke testa den noe mere da.. perfekt at man kan skru av lyden i de innebygde høytalerne når man kobler til hjemmmekino annlegg.. mye bedre bilde enn min tatung 32" da..

tviler på at man får bedre tv får samme prisen da..

så jeg vil anbefale denne vis du ikke er veldig kresen da.. ( da kjøper du pana eller pioneer..)

Hvilken modell fikk du?

Lenke til kommentar
Jeg har enda ikke sett en eneste lcd i den størrelsen til under 20 000 som kan konkurere mot en 42 plasma på bildekvalitet. Responstid og sortnivået iriterer hvertfall meg. Jeg har både plasma og lcd hjemme, og det er milevis i forskjell på de. Ringenes herre er en grei film og teste lcd tver med.

Da har ikke du sett mye!

Lenke til kommentar

Virker som om DHL kjører via Trondheim eller noe sånt for varer fra Bergen til Stavanger, TV'en min kom ihvertfall ikke i dag.

Skuffende, regnet med at DHL hadde noenlunde samme frakttider som det transportselskapet jeg jobber for (Schenker). Vi får Bergensvarene klokken 22:30 samme dag som de er sendt fra Bergen.....

Lenke til kommentar

Ver og henta min LG 42PC51 i dag hos DHL.

42" var mye større når jeg fikk den i hus enn jeg hadde trodd!

+

PRIS

Ok med tilkoblingsmuligheter.

Bra bilde, selv om jeg ser klar forkjell på denne og en Pioneer.

-

Midlertidige "innbrenninger" av lyse farger i bildet.

"Elektronikkbrummelyd" når den er på, man merker ikke dette når man ser film utenom i svært stille partier, men det er irriterende hvis man har skrudd av lyden f.eks for å snakke i tlf.

Mye for pengene til 6995,-, men jeg ville ærlig talt ikke betalt mer for den heller, normalprisen på 9995,- er den ikke verdt, da hadde jeg lagt til et par lapper for å få en panasonic, eller om man driter penger en Pioneer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...