Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kopla 6 pins kontakt til 4 pins cpu inngangen

Gjest Slettet+65132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+65132

Hei

Har kopla ein 6 pins kontakt til den 4 pins inngangen til cpuen. Den passa fint, sjølv om to av pinnane ikkje sitter nokon plass. Ka den 6 pins kontakta heiter veit eg ikkje, men fant ut i etterkant at den skal koplast til skjermkortet. Spørsmålet mitt er då om eg har øydelagd cpuen og houvdkortet? Visst eg har formulert meg uklart, skal eg gjere eit betre forsøk på å forklare meg.

Edit: Maskina fungerer så klart ikkje.

Endret av Slettet+65132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+65132
Du koblet PCI-E kontakten til P4 kontakten på hovedkortet?? Og skrudde på?

Jeg er redd du har tråkket saftig i salaten min venn. Starter PCen i det heletatt lengre? Om du har grillet både CPU og hovedkort kan jeg ikke si sikkert dog...

Ja eg er redd for at kopla den slik. Og skrudde på. Men pcen ga ikkje noke som helst lyd frå seg, heller ikkje den første gangen. Trur eg har kopla rett i etterkant, men den er fortsatt heilt stille. Den 4 pins kontaken frå straumforsyninga var neimen ikkje lett å finne heller. Derfor trudde eg at eg skulle kople på den 6 pins kontakta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132

Om cpuen er grilla, er det farlig å teste den i eit anna houvdkort for å dobbelt sjekke? Er det farlig å teste ein frisk cpu i det øydelagde houvdkortet?

Lenke til kommentar

Det er vel en mulighet for at PSU har tatt skade. P4 kontakten er koblet motsatt av 6-pins, dermed blir det direkte kortslutning. Men det burde egentlig en bra PSU tåle.

CPU og hovedkort burde ikke bli ødelagt. Og det er minimal fare ved å teste slik du foreslår.

Fungerte PC før? Hvis det er første gangs oppkobling er det vel mulig at det er andre ting som også er koblet feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132
Det er vel en mulighet for at PSU har tatt skade. P4 kontakten er koblet motsatt av 6-pins, dermed blir det direkte kortslutning. Men det burde egentlig en bra PSU tåle.

CPU og hovedkort burde ikke bli ødelagt. Og det er minimal fare ved å teste slik du foreslår.

Fungerte PC før? Hvis det er første gangs oppkobling er det vel mulig at det er andre ting som også er koblet feil.

Dette er første gangs oppkopling. Eller ein liten oppgradering av psu, cpu, ram og hk. Psuen starta ikkje i det heile tatt. Ikkje når eg kopler rett heller. Høyrer eit lite klikk frå eit rele når eg starter, men det er alt. Har prøvd å jumpstarta psuen og då starta den. Har også prøvd med min gamle psu, men det funka heller ikkje. Har ein chill inovation 520 W strømforsynining. Skal teste hovudkortet og cpuen i kveld eller i måra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132

No køyrer eg cpu og ram i ei anna maskin. Maskina køyrer fint, men når eg starter opp kjem det opp eit eller anna cpu error ucode opplegg. Vil det seie at cpuen er øydelagd? Eller ein liten del av den? Er det nokre bra program der ein kan teste cpuen?

Har komt fram til at psuen og hovudkortet har feil. Prøvde å starte gamle maskina med den nye psuen, som då ikkje funka. Prøvde eg å bruke gamle psuen til å starte gamle maskina, funka det. Det funka ikkje å bruke gamle psuen for å starte den nye.

Takk for svar

Endret av Slettet+65132
Lenke til kommentar
No køyrer eg cpu og ram i ei anna maskin. Maskina køyrer fint, men når eg starter opp kjem det opp eit eller anna cpu error ucode opplegg. Vil det seie at cpuen er øydelagd? Eller ein liten del av den? Er det nokre bra program der ein kan teste cpuen?

Har komt fram til at psuen og hovudkortet har feil. Prøvde å starte gamle maskina med den nye psuen, som då ikkje funka. Prøvde eg å bruke gamle psuen til å starte gamle maskina, funka det. Det funka ikkje å bruke gamle psuen for å starte den nye.

Takk for svar

Vedr. cpu error - kan hende cpu er for ny til Biosen på det gamle HK.

Det kan hende det bare er en sikring som er defekt i den nye PSUen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132

Ja tenkte på dette med bios, men det er neimen ikkje så lett å oppdatere. I alle fall når du ikkje har floppydisk. Er det noken måte å oppdatere bios frå windows med asus hovudkort?

Endret av Slettet+65132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132
Det er ikke sikkert det er så lett å finne ut av "eit eller anna cpu error ucode opplegg".

Foreslår at du skriver ned feilmeldingen, ordrett.

Intel cpu error ucode. Det er heile feilmeldinga. Går det an at cpuen virka delvis? Altso at det er feil på den, men at den fungerer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132
Prøvde å Google på den meldingen. Enten er du den eneste som noensinne har sett den, eller så er det ikke ordrett.

Kan det være "Intel CPU uCode loading Error" det står?

Ja det er den feilmeldinga som står der. Har google. Fant berre ut at eg måtte oppdatere bios, og det har eg gjort. Samme feilmelding.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så må jeg "mase" litt igjen. :(

Dokumenter/list opp alt av hardware.

Hovedkort.

CPU

RAM

Skjermkort

PSU

etc...

Da blir det så mye lettere å hjelpe.

Feilmeldingen tyder dog som tidligere nenvt at CPU ikke er kompatbiel med hk/bios-versjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132
Så må jeg "mase" litt igjen. :(

Dokumenter/list opp alt av hardware.

Hovedkort.

CPU

RAM

Skjermkort

PSU

etc...

Da blir det så mye lettere å hjelpe.

Feilmeldingen tyder dog som tidligere nenvt at CPU ikke er kompatbiel med hk/bios-versjon.

Som sagt så køyrer eg cpuen på eit anna houvdkort. Kan liste opp hardware for den maskina:

HK: Asus P5B

CPU: E6850 (samme cpuen som i mi maskin)(Kanskje litt deffekt?)

Skjermkort: Gainward 7900GS

RAM:2 GB Crucial DDR2 BallistiX PC8500 (samme Ram som i mi maskin)

PSU: Tagan 480 Watt

Hardware for mi maskin:

HK: Asus P5N-E SLI (Deffekt?)

CPU: E6850 (Kanskje litt deffekt?)

Skjermkort: XFX geforce 8600gt

RAM:2 GB Crucial DDR2 BallistiX PC8500

PSU: Chill inovation 520 Watt (Deffekt?)

Her er eit bilde av cpuz. Veit ikkje om det har noke betydning.

bildeub6.jpg

Endret av Slettet+65132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Takker. :thumbup:

Husker du hvilken Bios-versjon som var/er på ditt P5N-E hk?

Ifølge Asus må det være ver. 0505 eller nyere for å støtte E6850.

Jeg tror likevel at det hk'et skal starte opp med E6850 og en eldre Bios.

Dette varierer fra hk til hk. Noen starter ikke i det hele tatt, andre starter men viser feil info om CPU.

Utifra det du har skrevet tidligere er det mye som tyder på at hk'et (P5N-E SLI) døde pga feilkoblingen.

:(

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132
Takker. :thumbup:

Husker du hvilken Bios-versjon som var/er på ditt P5N-E hk?

Ifølge Asus må det være ver. 0505 eller nyere for å støtte E6850.

Jeg tror likevel at det hk'et skal starte opp med E6850 og en eldre Bios.

Dette varierer fra hk til hk. Noen starter ikke i det hele tatt, andre starter men viser feil info om CPU.

Utifra det du har skrevet tidligere er det mye som tyder på at hk'et (P5N-E SLI) døde pga feilkoblingen.

:(

Nei fekk ikkje starta opp mitt P5N-E SLI i det heile tatt. Eg køyrer cpuen i eit anna hk no berre for å teste ut om den fungerer. Det hovudkortet har siste bios versjon. Går det an at cpuen er skada, men fungerer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132

Vil innformere om at eg har fått det til å virke. Eg greidde på ein eller anna måte å kople feil på den 4 pins kontakten som skal ned i der med den 20 pins kontaken. Trur det var derfor maskina ikkje starta, og dermed tok ikkje noke utstyr skade. Feilkoplinga mi redde meg frå feilkoplinga mi :)

Lenke til kommentar

ganske utrolig å greie å koble så mye feil.. kontaktene skal i grunn bare passe en plass, så lenge de ikke tvinges på plass med makt.. fårstår at det går ann å glemme å koble til en kontakt.. det har eg å klart.. men da gjemte kontakten seg bak en annen så la ikke merke til den.. hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...