Gå til innhold

Komplett - lange leveringstider for tiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, de har jo alle delene på lager så burde vel egentlig ikke være noe problem.

Kan hende de har lang leveringstid i tillfelle det skulle skje noe.

Dvd-brenneren er ikke inne, forventet leveringstid 10.01.08. Etter det beregner komplett 8 dager på bygging noe som kanskje er litt lenge men uansett ikke uakseptabelt.

Lenke til kommentar
jeg bestile også en hel på fra komplett. Den komplette pakken for ca 10k. Det så ut som alle delene var på lager.

Det sto at den ville bli sendt 12des og jeg bestilte den 1-2des.

fikk medling etterpå at alle delene skulle være på lager 6.des.

og 12 des fikk jeg den.

stod det når du bestilte den "Foreløpig sendingsdato for systemet 2007-12-12" da?

Lenke til kommentar

Vi venta i to måneder før vi fikk vår pakke. komplett gadd ikke gi beskjed om at den ene tingen vi hadde bestilt ikke lenger var på lager eller ville taes inn.

I mellomtiden falt prisen på alle de andre varene. Vi avbestilte den PSU'en de ikke lenger hadde å bestilte en annen PSU en annen plass.

PS! Vis pakka drar ut, så følg med på prisene. Da vi fikk pakka tok de fortsatt samme pris som gjaldt to måneder tidligere.

Men da sendte vi dem en mail og pekte det ut å fikk penga igjen.

Som storkunde(Privat kunde) hos Komplett er jeg veldig fornøyd. Men vær obs på dette.

Lenke til kommentar
Hei, hvis du går på en "gamer pc" på Komplett, så står det på alle "Foreløpig sendingsdato for systemet: 2008-01-18"

betyr det at den blir sendt 18 Januar? omg! Se f.eks her: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10138

Dette er en komplett pc som blir bygget av komplett?

Det kaaaaaaan jo hende at de har andre kunder som også vil ha pc bygd av komplett.. og derfor forventer de litt lang leveringstid grunnet mye å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...