Simenrf Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei, hvis du går på en "gamer pc" på Komplett, så står det på alle "Foreløpig sendingsdato for systemet: 2008-01-18" betyr det at den blir sendt 18 Januar? omg! Se f.eks her: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10138 Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tja, de har jo alle delene på lager så burde vel egentlig ikke være noe problem. Kan hende de har lang leveringstid i tillfelle det skulle skje noe. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tja, de har jo alle delene på lager så burde vel egentlig ikke være noe problem. Kan hende de har lang leveringstid i tillfelle det skulle skje noe. Dvd-brenneren er ikke inne, forventet leveringstid 10.01.08. Etter det beregner komplett 8 dager på bygging noe som kanskje er litt lenge men uansett ikke uakseptabelt. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Uansett hvordan jeg konfigurerer det ALT PÅ LAGER! Så kommer det "Foreløpig sendingsdato for systemet 2008-01-18" oppe og nede! de kan da ikke bruke SÅ LANG TID? Endret 28. desember 2007 av Simenrf Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Send dem en mail og spør da Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 jeg bestile også en hel på fra komplett. Den komplette pakken for ca 10k. Det så ut som alle delene var på lager. Det sto at den ville bli sendt 12des og jeg bestilte den 1-2des. fikk medling etterpå at alle delene skulle være på lager 6.des. og 12 des fikk jeg den. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 jeg bestile også en hel på fra komplett. Den komplette pakken for ca 10k. Det så ut som alle delene var på lager. Det sto at den ville bli sendt 12des og jeg bestilte den 1-2des. fikk medling etterpå at alle delene skulle være på lager 6.des. og 12 des fikk jeg den. stod det når du bestilte den "Foreløpig sendingsdato for systemet 2007-12-12" da? Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vi venta i to måneder før vi fikk vår pakke. komplett gadd ikke gi beskjed om at den ene tingen vi hadde bestilt ikke lenger var på lager eller ville taes inn. I mellomtiden falt prisen på alle de andre varene. Vi avbestilte den PSU'en de ikke lenger hadde å bestilte en annen PSU en annen plass. PS! Vis pakka drar ut, så følg med på prisene. Da vi fikk pakka tok de fortsatt samme pris som gjaldt to måneder tidligere. Men da sendte vi dem en mail og pekte det ut å fikk penga igjen. Som storkunde(Privat kunde) hos Komplett er jeg veldig fornøyd. Men vær obs på dette. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 så det er ikke lurt å bestille varer som er 8+ på lager o.l? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Går dette spørsmålet her å få bekreftet helt tydlig og klart. Hvis jeg konfiguerer den pcen her. Som jeg selv vil ha. KOMMER IKKE DEN FØR 19 JANUAR DA??? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 bump! trenger svar kjapt! skal kanskje bestille nå, og det står !1.stk på lager! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Skjerpings! Bumping er kun tillatt unntaksvis, og da kun etter minst 24 timer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det jeg virkelig ikke forstår er hvorfor trådstarter tror vi har inngående kjennskap til komplett sitt logistikksystem. RING KOMPLETT I MORGEN! Ferdig. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei, hvis du går på en "gamer pc" på Komplett, så står det på alle "Foreløpig sendingsdato for systemet: 2008-01-18" betyr det at den blir sendt 18 Januar? omg! Se f.eks her: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10138 Dette er en komplett pc som blir bygget av komplett? Det kaaaaaaan jo hende at de har andre kunder som også vil ha pc bygd av komplett.. og derfor forventer de litt lang leveringstid grunnet mye å gjøre. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Begynner komplett på jobb i morra tro ? Bare gleder meg til jeg får min! Bygg og send! Lenke til kommentar
Ziko Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dette lurer jeg også på..For hvis det har seg slik at de venter helt til den 19. med å sende, så venter jeg med å bestille... Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Og venter du med å bestille, så havner du lenger bak i køen og du får den enda senere. Logisk egentlig. Dersom du ikke kan vente så har du flere valg. Bestill delene løst og sett sammen pc selv eller bestill et annet sted. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bestilte endel varer som alle "har forventet sendingsdato 2008-01-01", men ordren er enda åpen.. nå må de få sendt varene mine snart altså! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 BESTILL HELLER FRA Netshop ell no.. går mye fortere syns jeg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå