JonasPonas Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har tenkt og kjøpe meg 3-4 spill snart, men lurer litt på hvilkene jeg burde kjøpe? Har hatt Xbox 360 siden 24 des. Har bare Assassin's Creed<3, men trenger noen flere Vil gjerne ha spill som er med sverd og et annet som er med gevær og sånt xD Noen forslag? Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har tenkt og kjøpe meg 3-4 spill snart, men lurer litt på hvilkene jeg burde kjøpe?Har hatt Xbox 360 siden 24 des. Har bare Assassin's Creed<3, men trenger noen flere Vil gjerne ha spill som er med sverd og et annet som er med gevær og sånt xD Noen forslag? Mass effect og cod4 Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har tenkt og kjøpe meg 3-4 spill snart, men lurer litt på hvilkene jeg burde kjøpe?Har hatt Xbox 360 siden 24 des. Har bare Assassin's Creed<3, men trenger noen flere Vil gjerne ha spill som er med sverd og et annet som er med gevær og sånt xD Noen forslag? Crackdown Saints Row Gears Of War Project Racing 3 og 4 Testdrive Unlimited Blue Dragon Mass Effect Rainbow Six Vegas Ghost Recon Advanced Warfighter 1 og 2 Dead or Alive 4 Disse er i hvertfall mine personlige favoritter Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har tenkt og kjøpe meg 3-4 spill snart, men lurer litt på hvilkene jeg burde kjøpe?Har hatt Xbox 360 siden 24 des. Har bare Assassin's Creed<3, men trenger noen flere Vil gjerne ha spill som er med sverd og et annet som er med gevær og sånt xD Noen forslag? Crackdown Saints Row Gears Of War Project Racing 3 og 4 Testdrive Unlimited Blue Dragon Mass Effect Rainbow Six Vegas Ghost Recon Advanced Warfighter 1 og 2 Dead or Alive 4 Disse er i hvertfall mine personlige favoritter Er ikke Mass effect sånn Sci-fi spill, isåfall vil jeg ikke ha det xD Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har tenkt og kjøpe meg 3-4 spill snart, men lurer litt på hvilkene jeg burde kjøpe?Har hatt Xbox 360 siden 24 des. Har bare Assassin's Creed<3, men trenger noen flere Vil gjerne ha spill som er med sverd og et annet som er med gevær og sånt xD Noen forslag? Crackdown Saints Row Gears Of War Project Racing 3 og 4 Testdrive Unlimited Blue Dragon Mass Effect Rainbow Six Vegas Ghost Recon Advanced Warfighter 1 og 2 Dead or Alive 4 Disse er i hvertfall mine personlige favoritter Er ikke Mass effect sånn Sci-fi spill, isåfall vil jeg ikke ha det xD Jo er Sci-fi rollespill med litt fra skytespill blandet inn Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Husker at jeg så Saint Row reklame for en stund siden da jeg hadde PS2, da hadde jeg sykt lyst på det, men etter en stund så glemte jeg hele greia, tror jeg skal vurdere det ja! Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Husker at jeg så Saint Row reklame for en stund siden da jeg hadde PS2, da hadde jeg sykt lyst på det, men etter en stund så glemte jeg hele greia, tror jeg skal vurdere det ja! Gjør det. Det er en av de bedre gtaklonene og demo finner du på Xbox live marketplace Jeg angrer hvertfall ikke på at jeg kjøpte det for det er så artig og kjøre rundt med en husmor med hagle i passasjersetet Endret 27. desember 2007 av Lord John Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Husker at jeg så Saint Row reklame for en stund siden da jeg hadde PS2, da hadde jeg sykt lyst på det, men etter en stund så glemte jeg hele greia, tror jeg skal vurdere det ja! Gjør det. Det er en av de bedre gtaklonene og demo finner du på Xbox live marketplace Jeg angrer hvertfall ikke på at jeg kjøpte det for det er så artig og kjøre rundt med en husmor med hagle i passasjersetet Men hver gang jeg ser på bilder fra spillet minner det meg veldig om GTA... BTW glede meg til at GTA IV kommer i 2008 Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Husker at jeg så Saint Row reklame for en stund siden da jeg hadde PS2, da hadde jeg sykt lyst på det, men etter en stund så glemte jeg hele greia, tror jeg skal vurdere det ja! Gjør det. Det er en av de bedre gtaklonene og demo finner du på Xbox live marketplace Jeg angrer hvertfall ikke på at jeg kjøpte det for det er så artig og kjøre rundt med en husmor med hagle i passasjersetet Men hver gang jeg ser på bilder fra spillet minner det meg veldig om GTA... BTW glede meg til at GTA IV kommer i 2008 Me too . Men med Saints Row kan du jo kutte ned på ventetida og det koster jo ikke mer enn 150-200 kr og det er det absolutt verdt. Btw bildene minnet meg også om Gta IV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå