Kalle_92 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei. Jeg har problemer med Driveren til ATI mobility RADEON 9000. Jeg har lastet den ned fra Fujitsu-Siemens sin hjemmeside. så kommer denne feilmeldingen(Vedlagt bilde). Det går ikke å trykke prøv på nytt, bla gjennom å finne filen, for derretter å prøve på nytt eller noe annet. har prøvd det meste. kan noen hjelpe meg? Edit: Jeg har lagt Windows XP Home Edition inn på nytt, og skulle legge inn driverene. jeg la inn Chipset driveren først, og så skulle jeg legge inn Skjermkort driveren da dette problemet oppsto. Takker for svar! Hilsen en frustrert pc bruker! Endret 1. januar 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dette løses ved og laste ned Net Framework 2.0. etter instalasjonen av net framework, start så ATI driver instalasjonen. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dette løses ved og laste ned Net Framework 2.0. etter instalasjonen av net framework, start så ATI driver instalasjonen. .NET kan ikke trylle fram driver-filer som mangler. Kalle_92: Du har prøvd drivere FS tilbyr, evt. Omegadrivers? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Dette løses ved og laste ned Net Framework 2.0. etter instalasjonen av net framework, start så ATI driver instalasjonen. .NET kan ikke trylle fram driver-filer som mangler. Kalle_92: Du har prøvd drivere FS tilbyr, evt. Omegadrivers? Nei. Men fant bare denne ene driveren til min Fujitsu Siemens Amilo D D8830 Kunne du Evt. Gi meg en link? Så net framework funker ikke altså? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kunne du Evt. Gi meg en link? http://www.google.com/Så net framework funker ikke altså?.NET har absolutt ingenting med driver-filer som mangler. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Ok. skal bare legge inn en omegadriver. skal teste dette Ser ut som andre har hatt det samme problemet ja...; http://www.techimo.com/forum/t80780.html Takker for hjelp! dette skal nok fungere! Endret 27. desember 2007 av Kalle_92 Lenke til kommentar
HAG Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Uten NET i operativsystemet funker driverene til ATI dårlig, skriver av egen erfaring. La inn XP uten SP på "nybygget" mitt helga før jul, gikk til update og tok "hurtig" oppdater(inger), etter en "haug" hurtigoppdateringer ville eg legge inn driverene til skjermkortet mitt (var X1950Pro), fungerte dårlig. Etter ny oppdatering i "egendefinerte" stod alle NET utgavene som tilgjengelige oppdateringer, inn med de og "kritiske" så ny driver til skjermkortet fra ATI - nå fungerte det. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Uten NET i operativsystemet funker driverene til ATI dårlig, skriver av egen erfaring. La inn XP uten SP på "nybygget" mitt helga før jul, gikk til update og tok "hurtig" oppdater(inger), etter en "haug" hurtigoppdateringer ville eg legge inn driverene til skjermkortet mitt (var X1950Pro), fungerte dårlig. Etter ny oppdatering i "egendefinerte" stod alle NET utgavene som tilgjengelige oppdateringer, inn med de og "kritiske" så ny driver til skjermkortet fra ATI - nå fungerte det. Problemet er jo at det mangler en fil til driveren. men uansett. problemet skal nok løses. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 HAG: En driver er ikke avhengig av .NET. Det er kun det talentløse kontrollpanelet ATI legger ved som krever det. Jeg tror faktisk ikke det er mulig å skrive en driver i .NET(?) Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Finner ingen omegadrivers...... Gi meg en link til skjermkort driveren. er umulig å finne! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) amd/ati har jo den desidert dårligste siden jeg har sett.... fant ikke driverene til kortet der heller.... Kunne du Evt. Gi meg en link? http://www.google.com/Så net framework funker ikke altså?.NET har absolutt ingenting med driver-filer som mangler. hvorfor linker du til google? fordi du ikke selv greier å finne driveren? tror han mente at han ville ha en mer direkte link.... Endret 1. januar 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 amd/ati har jo den desidert dårligste siden jeg har sett....fant ikke driverene til kortet der heller.... Kunne du Evt. Gi meg en link? http://www.google.com/Så net framework funker ikke altså?.NET har absolutt ingenting med driver-filer som mangler. hvorfor linker du til google? fordi du ikke selv greier å finne driveren? tror han mente at han ville ha en mer direkte link.... Så er det i alle fall noen som forstår..... Jeg trenger virkelig hjelp til å finne denne driveren.... Ekstremt takknemlig hvis noen kan hjelpe meg til å fikse dette problemet!!! Hilsen frustrert ATI mobility Radeon 9000 bruker...! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 tror det var en som hadde et lignende problem, og fikk tilbakemelding om at han kunne laste ned dette: http://www.drivers-update.com/ vil det funke? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) tror det var en som hadde et lignende problem, og fikk tilbakemelding om at han kunne laste ned dette:http://www.drivers-update.com/ vil det funke? http://www.radarsync.com/result_page.php# Fikk noen anbefalte oppdateringer, men når jeg trykker ; get it ; så skjer det ingen ting..... Edit: Jeg har nå funnet ut at jeg må betale på den siden for å få en direkte link til filen/driveren... HJELP! ,,,Faktisk ingen som kan hjelpe her nei. tragisk,,, Endret 1. januar 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Unnskyld dobbelposting..... Hurra! klarte det. Takk Nilsi_tl;) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 1. Jeg linket til Google så du kunne prøve å bruke huet selv til å finne de. 2. ATI/AMD "gidder" ikke alge drivere for bærbare "kort". Disse er støttet av Omega sine drivere. Får en grei ytelseøkning også Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) 1. Jeg linket til Google så du kunne prøve å bruke huet selv til å finne de.2. ATI/AMD "gidder" ikke alge drivere for bærbare "kort". Disse er støttet av Omega sine drivere. Får en grei ytelseøkning også 1. Det er en grunn til at jeg satt dette emne opp her; jeg fant det ikke selv:P 2. Jeg har innstallert omega driveren nå. funker kjempe alright;) Endret 1. januar 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå