grotove Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Heia;) Lurte på om det er noen som kan hjelpe meg med noe;) Opplevet i julehelga at eg har plutselig fått reklamemedlinger når eg logger meg inn på internet.. Adressen eg får da er ulike typer reklame, men har klart å få de fleste vekk;) Hadde problem med at det begynte å spille musikk selv om eg ikke var på nett, og det dukket opp ulike andre sider uten at eg har trykket på noe.. Så hva som har skjedd her vet eg ikke,, Fikk hjelp av noen som er flink med data og fikk lasta ned noe som skulle ta det.. Da fann de mye av den typen på maskina mi, men likevel så dukker det opp slike meldinger enda.. Veldig frustrerende for skjønner ikke hva som har skjedd her;) Fikk vite at det er reklame.. Adressen eg får oppgitt er den samme men tallkombinasjonen på slutten er ulik for hver gang;( Her er den: cid:http://www.adserver5.com/cy/indeint.html?8203357966446909664 Har fått vite at det er adware eller noe slikt men synes det er irriterende at det dukker opp når eg har skal inn på internet. Har kjørt ulike andre antivirus men ikke hjelp i.. Har og kjørt norton som eg har på maskina mi:norton internet security, men den finner ingen feil og alt er ok, men likevel er det noe feil, siden de andre ulike antivirusene finner mange feil og at det fremdeles er den type reklame som dukker opp hvergang eg skal på nettet,, Håper det er noen som kan hjelpe meg;) Det hadde eg satt utrolig stor pris på;)Takker på forhånd;) hilsen grotove;) Endret 25. desember 2007 av grotove Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Den kan evt. fortelle hva som bør gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå