Sirslask Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har problemer med å motta meldinger med trelefonen, eller det tar bare jævlig lang tid for jeg mottar. Gjerne over en time senere. Noen ganger mister jeg kontakt med nettet og må slå av telefonen for at jeg skal få mulighet for noe annet en nødanrop, dvs at jeg har full dekning men står at jeg har mistet kontakt med oppratøren. Telefonen er en relativt ny K530i. Noen som hvet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Typisk netcom. Dette er ikke et nytt fenomen. Mange som har netcom som fikk meldingene sent når jeg sendte til de fra Telenor. Det har blitt mye bedre enn det var før. Rundt 2000-2001 kunne det av og til ta flere timer. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kanskje det bare er nå i julestria med x ant. meldinger som sendes hvert sekund? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Har vært litt over en uke nå tror jeg Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Prøv SIMkortet i en annen telefon og se om du har samme problem da. Det høres ut som om problemet ligger på telefonen din. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Prøv SIMkortet i en annen telefon og se om du har samme problem da. Det høres ut som om problemet ligger på telefonen din. Akuratt prøvd det, ser ikke ut som det hjalp. Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Prøv SIMkortet i en annen telefon og se om du har samme problem da. Det høres ut som om problemet ligger på telefonen din. Akuratt prøvd det, ser ikke ut som det hjalp. Bruker du et gammelt simkort? Simkort skal helst byttes ut hvert andre år etter det jeg har hørt rundt om kring. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Helt nytt simkort, fikk det sammen med telefonen Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bruker du et gammelt simkort? Simkort skal helst byttes ut hvert andre år etter det jeg har hørt rundt om kring. Det har neppe noe å si i dette tilfellet. Men det er ingen grunn til å bytte simkort så ofte. Simkort byttes når det introduseres nyere teknologi (3G). I noen tilfeller dersom man bytter fra en svært gammel til helt ny telefon. Ellers trenger du ikke bytte simkort med mindre det er ødelagt eller at operatøren din ber deg om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå