Laffe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Alle engang iblandt får en gave man ikke er særlig fornøyd med eller er i tvil.. og selfølgelig skal man være glad uansett hva man får, men noen ganger så kan det være litt surt av og til..;p Jeg fikk pusslespill av bestemora mi ;D 10 000 brikker.. hah om jeg orker å sitte i timevis med det;p Men fikk ihvertfall, noe annet fansy av henne vedsia(par lapper:D) What about you? edit: brøt en regel;S Endret 24. desember 2007 av laffe Lenke til kommentar
564215 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Når man får gaver fra familie som er til bruk for alle. Som f.eks. man får dynetrekk og dyne hvert jævla år. Det er greit å ha når man skal flytte på hybel eller noe sånt, men når man får dette hvert år, blir det litt trasig å ha 10 dyner til hybelen. Poenget med at jeg får disse gavene fra mora mi og sånt, er jo at da kan hun og resten av familien også bruke det. Fy så irriterende. Dety var da ikke jeg som ønsket meg dundyne.. Det var hun! Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk pusslespill av bestemora mi ;D 10 000 brikker.. hah om jeg orker å sitte i timevis med det;p Men fikk ihvertfall, noe annet fansy av henne vedsia(par lapper:D) What about you? Kult gave Jeg fikk en toalettmappe idag av en kompis, ble så skuffet når han veit godt sjølv at det var noe jeg IKKE har behov for. Ellers ble jeg fornøyd med alle gavene jeg har fått. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Den beste gaven jeg fikk i dag, var at vi alle koste oss i lag. Ellers fikk man ulike ting og tang man sikkert kan få bruk for. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 PencilCase, enig. Også det beste ved idag var jo at min fams reaksjon da jeg ga dem gaver. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kjipeste var nok et par med badehansker og et par skosåler, men med så mye som jeg fikk i år gjør det selvfølgelig ingenting (selv om jeg nok aldri kommer til å bruke dem). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Liker ikke å få gaver i grunn.... blir forlegen av en eller annen grunn. Men det beste eg noen gang har fått(i voksen alder) var Band of Brothers serien. (takk til den som gav den, den gir fortsatt) Av ting eg har gitt er Playstation 2 det beste eg har gitt noen og det kjipeste er et gavekort på eBay God jul folkens! Lenke til kommentar
psyches Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 SOKKER! Definitivt. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Synes faktisk ingen av gavene jeg fikk var kjipe i det hele tatt. Tror faktisk dette er det første året jeg har bruk for alle gavene jeg fikk. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 SOKKER!Definitivt. Sokker har man ALLTID bruk for. Sokker tror eg må være den mest undervurderte julegaven eg har vært borti. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 SOKKER!Definitivt. Sokker har man ALLTID bruk for. Sokker tror eg må være den mest undervurderte julegaven eg har vært borti. Så enig der! Ble for få sokker på meg i år (fikk bare ett par). =( Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Så enig der! Ble for få sokker på meg i år (fikk bare ett par). =( Da må du jo faktisk kjøpe sokker selv i år. Forkastelig Sokker er som pomefritt. Det smaker best når andre har kjøpt det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 SOKKER!Definitivt. Sokker er en av de beste gavene jeg fikk i år (og hvert år). Jeg sliter ut ett par ullsokker hver vinter, og hver vinter får jeg et nytt par. Virkelig, Sokkene er en av de tingene jeg alltid ønsker meg, og som jeg alltid blir glad for få. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) SOKKER!Definitivt. Sokker har man ALLTID bruk for. Sokker tror eg må være den mest undervurderte julegaven eg har vært borti. Så enig der! Ble for få sokker på meg i år (fikk bare ett par). =( Fikk sokker jeg også ;D jeg bare "oh, (har massevis av sokker) takk" også sa far. øyøy, du må jo se hva som er inni de sokkene; der lå det vist penger:p Har alltid pleid å legge det vekk medengang, men dennegangen så måtte jeg lete gjennom hver eneste sokk for å finne de pengene. 10, 20 50lapp ++;p Det var en 1000-lapp i sistesokken:D og noe som irriterer meg så sykt er at fatter pakker alle pakkene i svære bokser så at jeg ikke skal få vite hva jeg får. Endret 24. desember 2007 av laffe Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Genial gave men litt kjip, fikk ei kasse full av batteri (AA) Kult men litt uforventandes å få i julegave Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 PencilCase, enig. Også det beste ved idag var jo at min fams reaksjon da jeg ga dem gaver. Poenget mitt er at man får ikke kjipe gaver, men man kan jo så gjerne omforme budskapet ved å gi/motta gaver til noe negativt. Lenke til kommentar
crazylazy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 TAXI tur fra Tromsø til Harstad, slitsomt å sitte i 4 timer på en taxi. Fra min gode venn Widerøe, som ikke klarte å få meg til flyplassen før flyet gikk. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 hmmm...trodde Widerøe var de som får deg fra flyplassen, ikke til? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 TAXI tur fra Tromsø til Harstad, slitsomt å sitte i 4 timer på en taxi. Fra min gode venn Widerøe, som ikke klarte å få meg til flyplassen før flyet gikk. Jeg fikk en liten pose havregryn og rosiner. Var bare en køddegave fra moren til søskenbarnet mitt. Mamma fikk potet, ett telys og en liten pose te. Broren min fikk en liten kaffeprøve fra Nescafè Er litt artig igrunn. Men fikk mange andre gaver også da, sånn som 3950,- Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det kjipeste jeg fikk var en kristen tegneserie som jeg aldri kommer til å lese, men det hadde vært kjipere med en truse....Jeg liker boxere bedre så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå