thnords Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg får kontakt med min .emacs fil. Den må ligge på: C:\Documents and Settings\thor\Application Data\emacs Men det er jo ikke her jeg ønsker å ha min .emacs fil. Jeg har prøvd å definere HOME som en "Environmental Variables" men jeg får ikke kontakt med min .emacs fil om jeg legger den i definert katalog. Hva kan være feil. Jeg ønsker også å printe og har definert følgende i min .emacs fil: (custom-set-variables '(printer-name "USB001" t) ) Jeg får da følgende meldingen fra Emacs: Spooling with options (page headers are not supported)...done Hva skal jeg gjøre for å få utskrift? Endret 26. desember 2007 av thnords Lenke til kommentar
thnords Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Ingen som vet? Endret 26. desember 2007 av thnords Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 For printing, fant jeg denne og denne. Om endring av HOME, har du lest denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå