Vindstille Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Mange brukere klager over at artiklene ikke lenger ligger som én lang liste, og nå isteden er blandet både i én stor og "to og to" litt ugjevnt nedover. Selv synes jeg det er best med "én og én" nedover som på det gamle HW.no designet. Øynene mine går fort i sur når jeg både på scanne vannrett og loddrett nedover siden samtidig, og det blir rett og slett rotete og uoversiktlig. På HW.no kommer det heller ikke så mange artikler daglig at siden hadde blitt ubehagelig lang slik som det ellers hadde blitt på de store nettavisene. Hva synes folk? Er det best "én og én" listet nedover, blandet eller noe helt annet? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jeg synes også det nåværende nyhetssystemet hos hw.no er mye bedre satt opp enn det nye. Det blir for mye rot. (samme gjelder amobil.no). Designet er bedre synes jeg på beta sidene, men som sagt.. for mye rot! Svaret er altså: én og én! Endret 22. desember 2007 av seigmann Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Dette bør det bli en avstemning på. Jeg er helt enig i at lista bør beholdes, som jeg har sagt mange ganger allerede. Skulle gjerne sett Gamer med en enkel liste og. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg synes en lang liste nedover siden er best. Se tråden jeg lagde her, det går an å gjøre det litt mer oversiktlig. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Se tråden jeg lagde her, det går an å gjøre det litt mer oversiktlig. Ikke så dumt forslag. Absolutt bedre enn det som er nå. Selv om jeg fortsatt foretrekker én lang liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg