Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Klanen er da opprettet. Denne klanen vil i første omgang ikke bli noe veldig seriøse greier. Du trenger ikke være med på alle games, heller spille når du har tid og lyst! Her er følgende info: (oppdateres fortløpende med ny informasjon) Navnet på klanen er avgjort, og det blir ''seek''. Vi har nå takket være StalkerPrime fått oss en samlingsplass! Hjemmesiden er HER Forumet er HER Jeg vil oppfordre samtlige medlemmer til å registrere seg forumet. Her vil det komme info om medlemmer, når vi skal spille sammen, samt en bedre medlemsliste! ------------------------------------------------------------ Medlemmer: Hjulvisp Brostad Selvinus Danstok Seeker Ashle2k Manutd4e Toman85 ProudToBeLoud machopus Aleksmyy jeeeeeeright mipax Naramar MagnusKH loyd87 Blacksky91 LEDIG Jakzen Thorvaldo Hegga Inconell Mr-Nauz j8rgen StalkerPrime Alfarnes ferrari989 viuldriftking furu Klanen er nå ferdig å rekrutere i første omgang. De som er på denne listen er medlemmer nå. ------------------------------------------------------------- Regler: (regler skal oppdateres etter hvert, kom gjerne med forslag) 1. medlemmer forventes å ha en moden oppførsel. Dette innebærer blant annet at du ikke skal spamme ned mic med musikk, bannskap eller annet unødvendig tull som ikke er spillrelatert. 2. Medlemmer må være minst rank 14 da dette er minimum rank for å få klantag. Endret 3. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Eirik1992 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 er det vanskelig å nå rank14? tar det lang tid? hvor mangen ranks er det ?xD Lenke til kommentar
txvz Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan muligens være med? Rank 14 tar ikke så veldig lang tid å nå. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan være med, men må så klart bli rank 14 først Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hvor mangen ranks er det ?xD 55. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er med på det. Hva med navnet CTU (Counter Terrorist Unit) fordi Jack Bauer er så flink? Har headsett og spiller fra 18:00. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 er det vanskelig å nå rank14? tar det lang tid? Det tar ca 1 time. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg er dessverre med i en klan fra før av men om jeg ikke hadde vært der jeg er nu kunne jeg nok joinet dere. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 er det vanskelig å nå rank14? tar det lang tid? Det tar ca 1 time. 30 minutter vil nå eg si. Det var det eg brukte. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 For å si det sånn, så ranka jeg fra 14 til 26 inatt, så det tar ikke så lang tid nei. jeg har laget en klan med Navn ''seek'', høres det greit ut, eller har dere noen forslag? Vi må også legge til hverandre i vennelista. Min PSNID står i siggen. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg er sikkert med, men hvor gamle er dere? Ikke ta det på feil måte, men er lei av små unger som er i stemmeskifte som sier fuck 20ganger. Rank: 21-23 tror jeg, ihvertfall noe og tyve. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jeg er absolutt med! Level: 55, Snart prestige mode... Endret 20. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg er 22, har ikke mic atm, men det skal anskaffes snarest mulig. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Har ikke mic jeg heller Endret 20. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er med jeg:) Er level 43. PSN ID: Danstok Foressten Cerb89 - Slutt å camp i free-for-all:) Tror det var deg jeg spilte mot for en halvtime siden:) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er med jeg:)Er level 43. PSN ID: Danstok Foressten Cerb89 - Slutt å camp i free-for-all:) Tror det var deg jeg spilte mot for en halvtime siden:) Det var godt å høre at andre misliker camping og ikke bare jeg Hva er navnet på clanen foresten? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Mitt forslag er seek, det er det jeg har nå, men tar imot forslag. Ikke noe hw.no eller gamer.no eller noe sånt. Forresten så er 4 tegn maks. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Mitt forslag er seek, det er det jeg har nå, men tar imot forslag. Ikke noe hw.no eller gamer.no eller noe sånt. Forresten så er 4 tegn maks. Godt forslag. Mitt forslag er "kill" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg tror ''kill'' utgår. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg tror ''kill'' utgår. mulig det, men håper flere her er med å foreslår tags slik at vi har flere alternativer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå