klmno Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 trenger hjelp til å formatere windows vista home basic.. har en windows xp professional cd som jeg har tenkt å installere. men jeg får ikke til å formatere vista. prøver å bruke xp cden, men får ikke til å starte fra cd. har Acer travelmate 5320, med vista installert når jeg kjøpte den, fulgte ikke med vista cd. hjelp noen? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 du tar det fra BIOS da? Lenke til kommentar
klmno Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 fikk til å starte fra cd nå, men da finner jeg ingen harddisk å innstallere på, merkelig, har en harddisk, 2 partisjoner.. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 still hdd'en til noe annet enn SATA i bios, så funker det, tror jeg Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Riktig, du må skru av ACHI (eller AHCI, noe i den duren). Lenke til kommentar
klmno Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 kan ikke gjøre noe slikt i biosen min.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du kan jo lese denne tråden ... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=872453&hl= Lenke til kommentar
klmno Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 skjønte ikke mye av hva jeg skulle gjøre ved å lese den tråden.. kan du forklare litt enkelt? Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du har en nyere type harddisk som XP ikke støtter i utgangspunktet, derfor trenger du å legge inn SATA drivere under installasjon. Følg hva jeg skriver i DENNE tråden. Bare at du bruker DISSE SATA driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå