Gå til innhold

Hallå Norge från Finland!

PenttiNaumanen

Anbefalte innlegg

Jag är en livlig debattör på många olika forums både i hemlandet Finland, som även annorstädes.

Får jag komma med här också?

Är bosatt i Pori på finska väskusten. Har en liten båt och brukar fiska till hembehov på sommartid.

Är inte längre med i det egentliga arbetslivet, men publicerar en liten tidskrift vid namnet Monogrammi här hemma. Det är tolfte årgången nu nära slut och den trettonde börjar.

Har också skrivit några böcker utan att blivit Nobelpristagare för den skull, haha. Aforismboken, som kom ut år 1993 såldes dock slut samma år.

Ett smakprov: Intelligensen och visdomen kan komma så långt ifrån varandra att man behöver en massa förnuft för att foga samman de igen.

Tja, vad skall jag annat säga om mig själv? Det är nämligen så att jag har nästan överdrivit redan nu.

Hälsningar till alla här på tråden

Pena från Pori

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tack alla ni!

Jag blir alldeles rörd av ett så varmt emottagande här. Hoppas jag inte blir en besvikelse med tiden. Försöker göra mitt bästa för att vara en saklig debattör och god vän med er alla i Norge.

Eftersom jag skriver mycket i tidningar, så kan mina inlägg ibland låta kantiga och ogenomtänkta, men ta då en närmare titt på texten eller fråga mig vad jag menar.

Än en gång, tack och en fröjdsam juletid för alla här på tråden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...