langtongting Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg sliter med lag spikes i BF2, nå som endelig FH2 har kommet. Disse kommer i intervaller på 60-90sec og varer bare et lite øyeblikk, men resulterer i "connection problem" og et volsomt hikke i spillet. Ble faktisk kicka av battlefield.no sin server idag pga høy ping. Dette er ganske godt gjort, da de kjører på Lyse sine linjer, som også jeg gjør. Jeg har vanligvis 2-5ms på de serverene, men når jeg får lag spikes, hopper pingen opp til ca 500ms. Jeg har trådlest nettverk hjemme med en WTR54G router, men med det nevnt, så har jeg aldri hatt noe problem med dette på min gamle PC som er på samme nettverket. Ting jeg har prøvd til nå uten suksess: - Slå på DMZ på routeren. - Slå av den ene kjernen på min E6600. - Slå av antivirus. - Sette lyden i BF2 til Software og slå av EAX. Så nå trenger jeg virkelig hjelp her. Kan ikke holde på å spille med dette faenskapet. Tar med stor glede i mot forslag til løsning. Raske specs: E6600/2gb/8800GTS 640 PS: Finnes det noen side, der jeg kan teste linjen over tid for å se om jeg kan finne lag spikes i båndbredden generelt? Endret 18. desember 2007 av langtongting Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Løsningen er funnet. Se følgende tråd for svar. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10140217 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå