Gå til innhold

Glenn eller Bjørn Johan, hvem vinner og hvem er din favoritt?


Idol 2007  

79 stemmer

  1. 1. Hvem liker du best av finalistene?

    • Glenn
      47
    • Bjørn Johan
      16
    • Vet ikke/ingen formening
      16
  2. 2. Hvem av finalistene tror du vinner?

    • Glenn
      54
    • Bjørn Johan
      14
    • Vet ikke/ingen formening
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt artig at du (trådstarter) har lagt inn en video av Glenn, og en av Kim Rune.

 

Uansett, liker egentlig Bjørn Johan best, synes han har finere stemme (bortsett fra enkelte unntak, selvfølgelig). Tror Glenn kommer til å vinne, for jeg tror han takler finalen bedre, og han er litt mer underholdende å se på, enn Bjørn Johan som står og holder seg fast i jakken sin. Gleder meg til finalen. :)

Lenke til kommentar

En ting jeg føler meg ganske sikker på er at Bjørn Johan taper, og han blir ikke signa av noen andre. Glenn får ett halvår i rampelyset...

Det er to personer jeg tror kan bli signa...

Isabella... hun er jo noe for seg selv. Dyktig, har det lille ekstra...

Linnea...om noen år...med mer trening og erfaring...så kan hun faktisk få det lille ekstra hun også.

 

Edit: Mistanker bekreftet

http://www.side2.no/aktuelt/article1494139.ece

 

Link vedlagt...ikke mer tull...

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
En ting jeg føler meg ganske sikker på er at Bjørn Johan taper, og han blir ikke signa av noen andre. Glenn får ett halvår i rampelyset...

Det er to personer jeg tror kan bli signa...

Isabella... hun er jo noe for seg selv. Dyktig, har det lille ekstra...

Linnea...om noen år...med mer trening og erfaring...så kan hun faktisk få det lille ekstra hun også.

 

Edit: Mistanker bekreftet

 

Linnea WTF, de som er igjen har nok flere plater og år foran seg enn hun.

Lenke til kommentar

Dersom det blir fritt sangvalg i finalen, da håper jeg at Glenn ikke synger Crazy. Selv om han gjør det bra, så er det kjedelig når Idol-deltakere på død og liv må prøve å dra inn noen stemmer med "signaturlåten" sin. Verst av alle var Alexander som valgte samme sang som han sang bare én uke tidligere (Kiss from a rose). Nei, vær litt vågal og ta en sang du ikke har sunget tidligere i konkurransen.

Lenke til kommentar
Dersom det blir fritt sangvalg i finalen, da håper jeg at Glenn ikke synger Crazy. Selv om han gjør det bra, så er det kjedelig når Idol-deltakere på død og liv må prøve å dra inn noen stemmer med "signaturlåten" sin. Verst av alle var Alexander som valgte samme sang som han sang bare én uke tidligere (Kiss from a rose). Nei, vær litt vågal og ta en sang du ikke har sunget tidligere i konkurransen.

 

Enig, folk bør tørre satse i finalen, å ikke gå for en låt som de har gjort drit bra tidligere, da kan jo han ødelegge det vi syntes hva bra forrige gang.

Lenke til kommentar
Linnea WTF, de som er igjen har nok flere plater og år foran seg enn hun.
Hun var veldig preget av nervøsitet (noe jeg også hadde vært om jeg var 16 år), og de sangene hun følte seg trygg på - som for eksempel sin egenkomponerte - klarte hun veldig bra. Om du så programmet hun røk ut på, så hørte en virkelig forskjell på før og etter hun hadde i øreproppene. :)
Hmm..
Lenke til kommentar
Linnea WTF, de som er igjen har nok flere plater og år foran seg enn hun.

Riiight...

 

Jeg garanterer jo ingenting... Det er jo to stykker igjen og de to siste har som regel fått gitt ut en plate eller to... uten å helt bli noen stjerne av den grunn.

Men ja... har ingen problemer med å stå for utsagnet.

Dersom hun jobber videre med sang, så har hun en meget spesiell stemme og har ett svært godt utgangspunkt for å bli en artist...

Det var egentlig hun og Isabella som var noe spesielt med av finalistene.

De andre er veldig gode karaokeartister...med unntak av Åste som er en flott kordame. Slike som Åste i front derimot... det har vi alt for mange av allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...