Athikez Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg har vært kunde hos Netcom i noen år nå, og har ringt til Netcom kundeservice gratis stort sett hele tiden! Tenkte at jeg skulle dele informasjonen min med dere forumbrukere som er kunde hos Netcom! 1. Følg linken(e) og trykk på "ring gratis" Netcom Telenor 2. Kommer da opp et vindu, der du skriver inn mobilnr eller fasttelefon. Og trykk på ring gratis! 3. Da vil telefonen din ringe, svar telefonen din og du blir satt over til Kundeservice! EDIT: Har oppdatert med telenor også! Endret 16. desember 2007 av Adda Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Smart funksjon! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Fungerer fint med Telenor og sikkert flere operatører også. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Før i tiden (rundt år 1998-2002) var det faktisk gratis å ringe NetCom kundeservice fra sin egen mobiltelefon også (om man hadde NetCom abb.). Det var også gratis å ringe sin egen PersonSvar og høre på meldingene (det var heller ingen oppstartsavgift på dette). Min mening er at det fortsatt burde være sånn, ikke bare hos NetCom, men også hos alle andre operatører. Man betaler trossalt en fastsum for Personsvar/Mobilsvar, så hvorfor tellerskritt? Og hvorfor skal man betale for service (feilretting/fakturaretting), når man har et aktivt abb. man betaler for, som i utgangspunktet skal være feilfritt? Hvorfor skal man betale for å stå i 10 minutter i kø for å i det heletatt få prate med noen på kundeservice? It doesn't make sense. Endret 15. desember 2007 av bidz Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Før i tiden (rundt år 1998-2002) var det faktisk gratis å ringe NetCom kundeservice fra sin egen mobiltelefon også (om man hadde NetCom abb.). Det var også gratis å ringe sin egen PersonSvar og høre på meldingene (det var heller ingen oppstartsavgift på dette). Min mening er at det fortsatt burde være sånn, ikke bare hos NetCom, men også hos alle andre operatører. Man betaler trossalt en fastsum for Personsvar/Mobilsvar, så hvorfor tellerskritt? Og hvorfor skal man betale for service (feilretting/fakturaretting), når man har et aktivt abb. man betaler for, som i utgangspunktet skal være feilfritt? Hvorfor skal man betale for å stå i 10 minutter i kø for å i det heletatt få prate med noen på kundeservice? It doesn't make sense. Er helt enig med deg der! NÅr du betaler for en tjeneste så burde også kundeservice vært inkludert uten kostnader! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Før i tiden (rundt år 1998-2002) var det faktisk gratis å ringe NetCom kundeservice fra sin egen mobiltelefon også (om man hadde NetCom abb.). Det var også gratis å ringe sin egen PersonSvar og høre på meldingene (det var heller ingen oppstartsavgift på dette). Min mening er at det fortsatt burde være sånn, ikke bare hos NetCom, men også hos alle andre operatører. Man betaler trossalt en fastsum for Personsvar/Mobilsvar, så hvorfor tellerskritt? Og hvorfor skal man betale for service (feilretting/fakturaretting), når man har et aktivt abb. man betaler for, som i utgangspunktet skal være feilfritt? Hvorfor skal man betale for å stå i 10 minutter i kø for å i det heletatt få prate med noen på kundeservice? It doesn't make sense. Er helt enig med deg der! NÅr du betaler for en tjeneste så burde også kundeservice vært inkludert uten kostnader! ... Men så kan man jo ringe gratis via gulesider da=) Men forsåvidt, burde det vært gratis fra telenor sin side og=) Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Og hvorfor skal man betale for service (feilretting/fakturaretting), når man har et aktivt abb. man betaler for, som i utgangspunktet skal være feilfritt? kan jo kanskje være at det ikke er pga feil at de fleste kunder ringer inn? en ting til er jo at det nummeret man får opp på link i førstkommende post av NetCom, er nummeret til sentralbordet, og ikke kundeservice. man kan nok bli satt over, men kan være greit å vite Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Takker for genialt tips Lenke til kommentar
zonko Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Supert tips! Fant ut at det er andre som har denne funksjonen også. Testet med ulike søkeord og det var mange som hadde denne funksjonen. Det skulle ha vært mer info om hvordan det fungerte på sida, jeg skjønte ikke automatisk at min telefon skulle ringe til meg, slik at jeg kunne ringe til andre... Lenke til kommentar
glosi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har den delen hvor man kan ringe gratis til NetCom forsvunnet? får ikke opp "Ring Gratis" bak netcom sin post, bare en del av de under. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 NetCom har nok fjerna dette tilbodet ja, ser det ut til.. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 NetCom har nok fjerna dette tilbodet ja, ser det ut til.. Bra Håper Telenor følger etter. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 NetCom har nok fjerna dette tilbodet ja, ser det ut til.. Bra Håper Telenor følger etter. Hvorfor er det bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå