marcuss Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 I januar får vi ny design på Hardware.no og nå vil vi vite hva DU synes. Les mer Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 når kommer fasiten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da har man meldt sin interresse her, men hvordan velger dere ut de som får være med? Tar dere bare de 50 første eller trekker dere ut 50 tilfeldige? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg syntes de burde trekke ut de 50 mest aktive på siden og forumet Derfor håper jeg at selv om jeg bare har vært her i nesten 3år, stiller nokså bra med gjennomsnittlig 2.2-2.3poster i forumet hver dag (mesteparten av dem er under "diskuter artikler (HW)") og konstant vært på Hardware.no siden jeg ble medlem i 2005 *Håpe, Håpe* Endret 13. desember 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Alltid moro med nytt design, så dette blir spennende. Håper siden forbedrer seg i brukervennlighet og ikke bare får et "fancy" design Har meldt min interesse og håper at jeg får anledning til å teste dette. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Da var søknad sendt "håpe på" Får håpe designet blir tilfredsstillenes for de fleste brukerne av Akam, Amobil, Gamer og hw.no Edit: Ramguy@ Tviler på det, de tar nok forskjellige folk, da de sikkert vil høre tilbakemeldinger fra mange forskjellige typer mennesker Tror jeg da, mest logisk for dem. Endret 13. desember 2007 av DreamKiller Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Også meldt meg inn her nå Så kanskje min lille stemme blir hørt? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 De prøver nok å få like mange fra hver mulige svar-kombinasjon. *matte* Det blir 3 på hver mulige svar-kombo, så nå er jeg med å "kjemper" om en av tre 3 år/Hardware.no-plasser Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Egentlig så synes jeg det er fint som det er blir så mye styr når man endrer hele layout som f.eks itavisen ble helt ødelagt Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har meldt min interesse i alle fall så får vi se om jeg blir plukket ut. Kunne vært kjekt å være med. Selv om jeg kanskje er blant de mer konservative, når det kommer til utforming. Det bilde som var med artikkelen virket i alle fall forferdelig rotete. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Syns ikke designet på bildet virket kjempe pent. Amobil og Kulturo virket ett par hakk bedre. Men vi får se når det blir lansert. Det kan nok uansett bli ganske mye bedre så lenge man plukker ut de riktige brukerne. Hvordan er det dere plukker ut egentlig. Tilfeldig eller etter erfaring/evner? Endret 13. desember 2007 av JonT Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da har jeg og meldt meg på Får håpe jeg kommer med da. Men håper inderlig at de ikke tar en "ITAvisen" Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vi ønsker å ha med både de konservative og nyhetshungrige, målet er at så mange som mulig skal bli fornøyde. Forsidelayouten spesielt vil nok gå gjennom flere runder til før vi føler oss fornøyde. Angående endring av design generelt, så er vi fullstendig klar over fallgruvene. Det er derfor vi inviterer med dere i prosessen. Brukerne vil bli plukket ut tilfeldig etter hva de svarer i skjemaet. Utvelgelsen av "første kull" vil sannsynligvis foretas i morgen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da var søknad sendt "håpe på" Får håpe designet blir tilfredsstillenes for de fleste brukerne av Akam, Amobil, Gamer og hw.no Edit: Ramguy@ Tviler på det, de tar nok forskjellige folk, da de sikkert vil høre tilbakemeldinger fra mange forskjellige typer mennesker Tror jeg da, mest logisk for dem. Det var mer ment som en spøk Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg er etterhvert generellt imot såkallte "fornyelser" etc. på webdesign/innhold. Det medfører ofte bare unødvendige ergrelser. Qxl, sparkjop, u name it.. If it ain't broke, don't fix it. Endret 13. desember 2007 av Mekanicus Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Brukerne vil bli plukket ut tilfeldig etter hva de svarer i skjemaet. Utvelgelsen av "første kull" vil sannsynligvis foretas i morgen.Tilfeldig? Hvorfor ikke bare be oss svare 1, 2 eller 3 i det tilfelle? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det jeg mener er som følger: Vi er interesserte i å ha med brukere fra ulike "grupper" i betaen. Innen hver av disse gruppene "veteraner på gamer.no", "nykomlinger fra amobil" osv. velger vi tilfeldig et visst antall brukere som tas med. Dermed får vi (forhåpentligvis) en litt jevn fordeling av erfaring. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Meldte meg på, så får vi se om de tør å slippe til en webutvikler. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor må alle skifte design hele tiden? Er nesten sikker på at det blir til det verre . Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kan jo bli spennende, men dere må bare ikke gå i den samme fellen som flere har gått i det siste, nemlig at designet utvikler seg fra å være rent og funksjonelt, til å bli altfor overarbeided og mye mindre funksjonelt. Som tidligere sagt i tråden, "Don't fix what aint broken". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå