Gå til innhold

Missfornøyd med Fotballverden.no

Anbefalte innlegg

For ca 1 år siden bestilte jeg en liverpool bukse i størrelse Medium.

Etter en god stund fikk jeg varen jeg hadde ventet på, men buksa var ikke i den størrelsen jeg hadde bestillt den i. Jeg fikk buksa i størrelse "Large" som jeg ikke var fornøyde med. Ringte til fotballverden.no og sa at jeg hadde fått feil størrelse og dem skulle rydde opp, dem skulle sende meg buksa i størrelse "Medium" og når jeg fikk buksa så skulle jeg sende tilbake den jeg hadde fått. Ventet og ventet og fikk aldri noen bukse i posten. Ringte dermed tilbake til fotballverden og dem sa at buksa hadde blitt borte i posten. (rart tenkte jeg) fikk tilbudet om en bukse dem skulle bestille fra england. Jeg sa med engang at det var greit for den var bedre enn den jeg bestilte først.

Det gikk 1 uke, 2 uker, 3 uker og fortsatt ikke sett noe til buksa. Gikk inn på nettsiden deres for og ringe dem, men da var telefon-nummeret fjernet. Har brøvd og sende dem mail. dem svarer på den første mailen men når det kommer til "hvor er liverpool buksa som jeg skulle få hos dere?"

Noen andre som har hendt det samme med?

Endret av Lfcr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

Bestilte en Liverpool-drakt med Torres og nr 9 på ryggen. Betalte i postoppkrav, og da jeg åpnet pakka finner jeg en drakt med Gerrard og nr 8 på ryggen. Sender da en mail og får svar om at det har blitt begått en feil, og at de sender en ny drakt med ferdig frankert konvolutt, slik at jeg kan sende tilbake Gerrard-drakta når jeg mottar Torres-drakta.

Greit nok, so far. De skal gjøre opp for seg hvertfall.

Når jeg nå søkte litt på nettet om denne siden er det faretruende mange som har hatt problemer med den siden. Og jaggu er det ikke flere enn meg som har bestilt torres, og fått Gerrard-drakt. Flere har også fått beskjed om at ny vare er på vei i posten, som jeg også fikk, men aldri sett noe til den nye varen.

Må si jeg er spent på om det virkelig kommer en Torres-drakt nå. Noen flere som har opplevd lignende situasjoner her inne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...