Gromtallegs Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Her er kommentar tråden for min casemod. Setter pris på kommentarer om prosjektet mitt. Enten det er ris, ros, eller tips og ideer fra dere andre. Har dere noen spørsmål eller noe så er det bare å spørre så skal jeg svare så fort jeg kan Mvh >Todibodi/Gromtallegs Endret 11. desember 2007 av todibodi Lenke til kommentar
BSP Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Spennede, men du bør legge en lenk til komentartråden i førsteposten i workloggen. Stå på! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Så bra ut . Kjekt på lan . Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Litt OT, men.... Hvis du går innpå kontrollpanel finner du noe som heter "signatur" Den er der egentlig for at du skal slippe å skrive Mvh Todibodi/Gromtallegs hele tiden... Men det var en ganske fin casemod Du burde kanskje prøve på å lage et lokk foran portene på siden. Jeg tror det hadde blitt stiligere. Hvis du får det til da, Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) hehe ja sant det du sier der har bare ikke kommt på det ^^. Enig at det hadde sett mer profft ut hvis det bare var portene som stakk ut ja, skal tenke på det. bare finne ut hvordan jeg skulle fått gjort det. Tenkt litt på å kappe metallstanga på sida og i lokket slik det vil se mer profft ut med selge PCI portene o.l også. Men må se litt på dette rett og slett. takker jaffal Endret 18. desember 2007 av Gromtallegs Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kult prosjekt, har også lurt på å bygge i koffert, men blir nok ikke noe, for liten plass og for mye varme. Hehe. Hvor havnet disse NOS-bryterne dine da? Håper de ikke stikker for mye ut, kjedelig å smelle borti noe. Hadde vert kult å laget ett panel nedi, slik at det blir som på film ''we have to use the red-button, they are going to nuce us'' Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 takker du ! har oppdatert loggen nå. gå inn å ta en titt du ^^ der ser du hvordan jeg har gjort det med bryterne. jeg tenke på at de ikke måtte stikke ut for mye, men synes de passet egentlig perfekt i fronten med låsen til kofferten og håndtaket Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Snasent! Schenial PSU da, skal lage noe ala det med min håper jeg, driver å sleever en ødelagt PSU nå, med elektriker-rør. Hvor havner PSUen forresten? Blir jo ikke mye synlig på den maskina der da men... Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Neida blir jo ikke å se seff , men kjekk å ha vettu! Kanskje jeg har kofferten oppe og til tider, hvem vet ^^ hehe! men som jeg skrev i loggen, den er billig og bra! Akkurat drevet å prøvd å fått til harddisk >< akkurat da jeg hadde den og sku teste gikk det i dass :S , men er ikke mye som skal til før den er på plass, skjer 1 eller andre juledag . PSUen skal foresten stå i venstre øverste hjørne, nerme hardisken! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvor får man tak i slike kofferter? Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 clas ohlson/ævropris og liggnende plasser , kjøpte min på clas Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Et godt prosjekt for en modder i "oppveksten", ser frem til update! Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 takker kommer flere oppdateringer! har bare hatt det veldig travelt i det siste og hatt litt forskjellige problemer med maskinen. Bla strømforsyninger som har gått føyken (x2 til nå) og en defekt vare fra microplex, nok en psu . Men hang on ! skal ikke bli for lenge til det kommer en saftig oppdatering Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fin-fin oppdatering, bra pussing og, det blir det mye av i dette "yrket"! Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Arbeidslogg oppdatert! Sjekk ut HER Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Blir bra dette Har du en link til den overgangen du kjøpte hos datakjeden? Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Blir bra dette Har du en link til den overgangen du kjøpte hos datakjeden? Skal vi nå sjå om jeg ikke finner den.. **2min senere* Nope fant ikke du , datakjeden har fiksa på hjemmesida deres så var stress å finne. Men hvis du kontakter de vet de sikkert godt hva du skal ha hvis du trenger . Btw mr. anki, skal du på tg i år med vidunderet ditt ? Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 BTW! Ny update på gang. SJekk ut her KOMMENTARTRÅD Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skal ta og kontakte de jeg. Nei, skal ikke på TG Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Skal ta og kontakte de jeg. Nei, skal ikke på TG Hehe oki hadde hatt lyst å sett rørkabinettet så du hadde med i fjor - Jævla bra arbeid på den ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå