Svein_Jarle Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Åkei, her er saken. Det er denne jenta i klassen min jeg har planer om å be med ut på "date" en gang i løpet av siste uka før jul. Hun er straks 25, og jeg er straks 20, om det er interessant å vite. Kjenner henne høvelig godt, og nå vil jeg bli enda bedre kjent med henne. Det jeg trenger hjelp til hos dere er å planlegge en uforglemmelig kveld. Dette er "prosjekt drømmedate 2007". Byen er Oslo, og mulighetene er mange. Ting jeg har tenkt på så langt: • Gåtur i julepynta gater (eks Karl Johan) • Skøytetur på Narvisen/Spikersuppa - evt Frognerparkisen. • Laserspill hos Megazone • Avslutte kvelden på taket av studenthjemmet her, hvor det er fantastisk utsikt over Oslo. Kanskje "pynte" taket med stormfakler, e.l. Tenker kanskje jeg må bake inn en liten matbit ett eller annet sted i opplegget mitt Tenker kanskje det er greit å unngå kino i den grad det er mulig... ...vil jo tross alt bruke tiden til å bli bedre kjent med henne... Ta også høyde for at jeg er en fattig student, så det kan ikke koste allverdens Og om dere lurer på det - nei, sex er ikke i bildet/et alternativ uansett. Endret 10. desember 2007 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Har tenkt litt videre, og en fin måte å starte kvelden på kan være å svinge innom Kaffebrenneriet, for å kjøpe en kaffe. Om det er kaldt i lufta kan det være godt med en varm kaffe (kan nevnes at hun er veldig glad i kaffe!) ...eller hur...? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Høres flott ut! Bare pass på å kanskje ta det litt forsiktig i begynnelsen, så ikke hun tror du bare prøver å imponere henne? Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Synes du har ganske gode ideer selv jeg! Men du skal ikke gjøre alt sammen? Hørtes travelt ut. Er enig at det må bli no mat imellom der. På et sted du liker deg, eller vet hun liker kanskje? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Mens du går i karl johan så kan du jo prate om hva som er possitivt i livet henens og hva som plager hun og kansje du kan gjøre noe med det.. Også som du skrev "Ta også høyde for at jeg er en fattig student, så det kan ikke koste allverdens " Megazone er jo ganske dyrt da.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Er det noen som veit om en julegate i tigerstaden som ikke er like travel som Karl Johan, og som har "noe å se på". Altså, kanskje en litt bortgjemt gate ikke alt for langt fra sentrum som har sjarm og ikke et folkehav til enhver tid? Og til deg som spurte - nei, skal nok ikke gjøre alt. Megazone dropper jeg - det var bare et vilt forslag Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 http://www.julemarked.no/ Rådhusplassen. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Rådhusplassen er litt for mye stress, tenker nå jeg, men det kan absolutt være et alternativ. Skal ta meg en sentrumsvandring på lørdag for å se litt på ulike muligheter... Er det noen som vet av noen koselige kaféer eller lignende i sentrumsområdet? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Si ifra når du har funnet ut ruta er du snill. Jeg er ikke så godt kjent der nede men vil gjøre det samme med kjæresten min^^ Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vel jeg vet om en Cafe ved Majorstua stasjon.. Men det er sikkert ikke noe å være på.. SIkkert for mange folk som går forbi.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 PurpleZoDz: den er grei Veit om en koselig kafé ved Majorstua/frognerparken, men det blir litt langt unna sentrum, vil jeg påstå, om man ikke går opp Bogstadveien.... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Haha, jeg jobber jo rett ved, når jeg tenker meg om er jo det egentlig et bra strøk, kjendis folk all the way down. Om man bare fortsetter ned bogstadveien og ned langs Nyebergveien(eller noe sånt). og forbi vestkantorget så er det jo en blomsterbutikk der, så kan man fortsette turen inn til frognerparken. Instant Win. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeeeeeeeee... it's off... Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Åkei, her er saken. *SNIP* "Eller så kommer vi til å se på isbjørner skli ned regnbuer inni en smeltegryte av kattunger og enhjørninger" DUDE!! SNAP out of it! Hva gjør du på en vanlig dag? Hvis du bare skal ligge å chille? Uten "drømmedama?" Jeg har 2 stk day2's denne helga (Date's). Vet du hva min plan er? UTROLIG NOK, ikke ta de med på en "Drømmedate" (Da dette sender HELT feil signaler), men heller ta de med på en kaffe.. PÅ DELI DE LUCA! Jess! Jeg drar de med på AKKURAT det jeg ville gjort ellers, og eskalere situasjonene derfra... En dame vil skjønne hva du er ute etter... Og jeg kan vedde min venstre nøtt på at du ikke kommer noe videre med henne enn en post med "vi fant ut at vi bare skulle være venner" hvis du går fram slik du planlegger i førstepost.... My0.02 Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 ..."langs Nyebergveien(eller noe sånt)." Neuberggata heter det, ifølge epab.posten.no Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dude, gikk det bra? Fortell.. =) Og jeg kan vedde min venstre nøtt på at du ikke kommer noe videre med henne enn en post med "vi fant ut at vi bare skulle være venner" hvis du går fram slik du planlegger i førstepost....Jeg tenkte det samme.. og dette her hjalp ikke akkurat på: Og om dere lurer på det - nei, sex er ikke i bildet/et alternativ uansett. Lenke til kommentar
Gjest ida-k Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 det første jeg tenkte på da jeg leste det du skreiv, var en 'date' jeg hadde. vi lagde oss en piknikkurv, og dro på skolen på ettermiddagen, gikk på taket-satt i ettermiddagssola å spiste druer og drakk brus. kanskje ikke helt det du tenker på her,men husk at en date skal huskes, og en litt 'crazy' date vil garantert sjarmere henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Så, tips til fremtidige dater? Eller er det beste å bare gå følge veien og locations på veien? Anonym poster: 22822539e4022a44dc33d1f7e85503ed Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Skjer med å dra fram gamle tråder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå