Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips og forslag til gjøremål på "date"?

Anbefalte innlegg

Åkei, her er saken.

Det er denne jenta i klassen min jeg har planer om å be med ut på "date" en gang i løpet av siste uka før jul. Hun er straks 25, og jeg er straks 20, om det er interessant å vite. Kjenner henne høvelig godt, og nå vil jeg bli enda bedre kjent med henne.

Det jeg trenger hjelp til hos dere er å planlegge en uforglemmelig kveld. Dette er "prosjekt drømmedate 2007". :)

Byen er Oslo, og mulighetene er mange.

Ting jeg har tenkt på så langt:

• Gåtur i julepynta gater (eks Karl Johan)

• Skøytetur på Narvisen/Spikersuppa - evt Frognerparkisen.

• Laserspill hos Megazone

• Avslutte kvelden på taket av studenthjemmet her, hvor det er fantastisk utsikt over Oslo. Kanskje "pynte" taket med stormfakler, e.l. :)

Tenker kanskje jeg må bake inn en liten matbit ett eller annet sted i opplegget mitt :p

Tenker kanskje det er greit å unngå kino i den grad det er mulig...

...vil jo tross alt bruke tiden til å bli bedre kjent med henne... :p

Ta også høyde for at jeg er en fattig student, så det kan ikke koste allverdens ;)

Og om dere lurer på det - nei, sex er ikke i bildet/et alternativ uansett. ;)

Endret av Svein_Jarle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som veit om en julegate i tigerstaden som ikke er like travel som Karl Johan, og som har "noe å se på". Altså, kanskje en litt bortgjemt gate ikke alt for langt fra sentrum som har sjarm og ikke et folkehav til enhver tid?

Og til deg som spurte - nei, skal nok ikke gjøre alt.

Megazone dropper jeg - det var bare et vilt forslag ;)

Lenke til kommentar

Haha, jeg jobber jo rett ved, når jeg tenker meg om er jo det egentlig et bra strøk, kjendis folk all the way down. Om man bare fortsetter ned bogstadveien og ned langs Nyebergveien(eller noe sånt). og forbi vestkantorget så er det jo en blomsterbutikk der, så kan man fortsette turen inn til frognerparken. Instant Win.

Lenke til kommentar
Åkei, her er saken.

*SNIP*

"Eller så kommer vi til å se på isbjørner skli ned regnbuer inni en smeltegryte av kattunger og enhjørninger"

DUDE!! SNAP out of it!

Hva gjør du på en vanlig dag? Hvis du bare skal ligge å chille? Uten "drømmedama?"

Jeg har 2 stk day2's denne helga (Date's). Vet du hva min plan er? UTROLIG NOK, ikke ta de med på en "Drømmedate" (Da dette sender HELT feil signaler), men heller ta de med på en kaffe.. PÅ DELI DE LUCA! Jess! Jeg drar de med på AKKURAT det jeg ville gjort ellers, og eskalere situasjonene derfra...

En dame vil skjønne hva du er ute etter... Og jeg kan vedde min venstre nøtt på at du ikke kommer noe videre med henne enn en post med "vi fant ut at vi bare skulle være venner" hvis du går fram slik du planlegger i førstepost....

My0.02

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Dude, gikk det bra? Fortell.. =)

Og jeg kan vedde min venstre nøtt på at du ikke kommer noe videre med henne enn en post med "vi fant ut at vi bare skulle være venner" hvis du går fram slik du planlegger i førstepost....
Jeg tenkte det samme.. og dette her hjalp ikke akkurat på:

Og om dere lurer på det - nei, sex er ikke i bildet/et alternativ uansett. ;)
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest ida-k

det første jeg tenkte på da jeg leste det du skreiv, var en 'date' jeg hadde. vi lagde oss en piknikkurv, og dro på skolen på ettermiddagen, gikk på taket-satt i ettermiddagssola å spiste druer og drakk brus.

kanskje ikke helt det du tenker på her,men husk at en date skal huskes, og en litt 'crazy' date vil garantert sjarmere henne.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...