Ferchie Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Ja så var dagen kommet. Jeg føler at ps3 ikke leverer slik jeg hadde håpet. Jeg vet at det er, og det kommer gode spilltitler til konsollen, men nå er jeg lei av å se sony gjøre feil hele tiden. Jeg synes nettjenesten er mildt sagt elendig (godt mulig det blir bedre med home). Det virker som om sony først og fremst satser i USA i Asia, og ikke bryr seg så mye om europa. Jeg vurderer sterkt å selge konsollen min, og støtte microsoft. Dråpene som fikk begeret til å flyte over var først og fremst det faktum at microsoft har kjøpt rettighetene til ekstra materiell til det nye GTA. Det andre er at jeg allerede har fått problemer med gitaren min til Guitarhero III, og har etter litt mere undersøkelser funnet ut at det er flere som har det. Det er heller ikke sikkert at Blu-ray vinner over HD Dvd, noe som tar bort MYE av grunnen til at jeg kjøpte konsollen i det hele tatt. Dessuten er det færre eksklusive titler til ps3 enn til xbox, og det som idag er eksklusivt til ps3 kan fort bli multiplatform. Ser rett og slett liten grunn til å ha ps3 mere. Noen andre som føler det samme? Endret 7. desember 2007 av Rasch Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er litt for tidlig å gi denne dommen, hvis du gir det tid tror jeg du blir fornøyd i lengden. Blu-ray kan fint vinne over hd-dvd, hvis dem får ned produksjons kostnadene noe som kanskje skjer i framtiden. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, vet det er litt tidlig, men føler at jeg er litt lei av å vente på bedre tider når jeg har brukt så mye penger på den.. Noe som i og for seg selv er et argument for at jeg burde holde ut lenger.. PS: Glemte å nevne at jeg vil helst ikke ha fanboys poster her. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Så selg PS3 viss du er missfornøyd, ingen tvinger deg til å ha den. Kjøp 360 så får du ekstramateriell til GTA IV. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg elsker PS3 jeg, hovedsaklig for sitt innovative design. Det er virkelig et fint stykke teknologi, men som spillemaskin i dag har den mer potensiale enn praktisk nytte. I dag hadde jeg kjøpt xbox360 for å spille og ps3 for å leke med linux på Cellarkitekturen. Jeg er fanboy når det kommer til linuxdistro, ikke når det kommer til hardware. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Som folk sier, er du misfornøyd selg den!=) så enkelt:) Folk kjøper den for forskjellige grunner og noen ser at 360 passer bedre for dem sånn er det=) jeg ville sagt ha begge deler for ps3 vil ikke skuffe deg til slutt, men har man ikke råd tar man det man vil ha mest:) gå med impulsen my child! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Beste for deg hadde nok vert å solgt PS3 i dag, og kjøpt den igjen når den er litt rimeligere. PS3 i dag ligger jo allerede på eit akseptabelt prisnivå meiner eg da. Så kan du jo heller kjøpe den igjen når markedet for konsollen har løsnet litt igjen Evt. om du har bein i nesa, kjøpe Xbox 360 i tillegg og beholde PS3 Endret 7. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg elsker min PS3, og ville aldri solgt den! Og jeg er litt enig med å gi denne dommen, er kanskje litt tidlig. Og når det gjelder Blu-ray vs. HDdvd, så er jo kampen nesten avgjort den da, Blu-ray leder rimelig heftig... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, en grunn til at jeg lagde denne posten var at jeg kanskje kunne få noen gode argumenter til hvorfor jeg burde beholde den. Har vi noe stort å se frem til? Og for min del er det ikke bare å selge den, i og med at jeg egentlig er veldig glad i den, og stolt av å eie en, men har som sagt hadd noen betenkeligheter i det siste. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dråpene som fikk begeret til å flyte over var først og fremst det faktum at microsoft har kjøpt rettighetene til ekstra materiell til det nye GTA. Dette ble jo kjent mange måneder før PS3 hadde release, så hvorfor kjøpte du da PS3 i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, en grunn til at jeg lagde denne posten var at jeg kanskje kunne få noen gode argumenter til hvorfor jeg burde beholde den.Har vi noe stort å se frem til? Og for min del er det ikke bare å selge den, i og med at jeg egentlig er veldig glad i den, og stolt av å eie en, men har som sagt hadd noen betenkeligheter i det siste. liker du metal gear solid serien? liker du god of war serien? liker du final fantasy? eller gran turismo:p der gav jeg deg 4 gode grunner til at jeg har den i det minste!=) men men.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 MGS og gran turismo er absolutt noe å se frem til, men som jeg nevnte så er det godt mulig at ihvertfall en av dem (MGS) går multiplatform, eller til ps3 og xbox, og da ville jeg valgt xbox rett og slett av den grunn at online mulighetene er så mye bedre. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 jau mgs kan havne som multiplattform:) jeg tviler, men det kommer ann på salget på ps3=) gran turismo kan dog ikke fordi sony eier polyphony digital:p Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Det har vært mye diskusjoner om at MGS4 kan gå mutiplattform, er rimelig liten. Sony vil gjøre mye for å beholde akkurat det spillet. Dessuten har vi faktisk to FF-spill som kommer, FFXIII og FFversusXIII, riktignok ganske lenge til, men vi har Tekken 6, LittleBigPlanet, L.A. Noire, Pain, to whipeout-spill, Killzone 2 og Haze som kommer, og i mellomtiden har vi Motorstorm, Resistance, Ratchet, Warhawk og Uncharted. EDIT: leif-leif-leif-leif.... Endret 7. desember 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvorfor kjøper du en konsoll som ikke oppfyller dine krav? Skjønner meg ikke på folk som deg. Du trenger jo ikke kjøpe konsollen for å finne ut hva den har kapasitet til. Virker som om du kjøper først, og tenker etterpå hvilke eksklusive spill etc konsollen har. Kanskje gjøre slikt FØR du kjøper? Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjøpte PS3 på lanseringsdagen og leverte den tilbake 2 uker senere. Grunn; for 6k synes jeg ikke den var verdt det. Minimalt med spill og i tillegg bråkte den som en hårføner noe den liksom ikke skulle gjøre. Kjøpte den igjen på halv pris tilbudet (i forhold til lanseringsprisen) og er egentlig fornøyd. I tillegg bråker den ikke halvparten av hva den første gjorde. Kanskje grunnen til at man føler litt skuffelse rett og slett har sammenheng med pengene man føler man investerer og ikke får nok igjen for. Greit nok at den kanskje var verdt 6k i forhold til blu-ray spilleren man fikk med på kjøpet, men hvor mange er det egentlig som sitter med full HD 46" eller projektor? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjøpte PS3 på lanseringsdagen og leverte den tilbake 2 uker senere. Grunn; for 6k synes jeg ikke den var verdt det. Minimalt med spill og i tillegg bråkte den som en hårføner noe den liksom ikke skulle gjøre. Kjøpte den igjen på halv pris tilbudet (i forhold til lanseringsprisen) og er egentlig fornøyd. I tillegg bråker den ikke halvparten av hva den første gjorde. Kanskje grunnen til at man føler litt skuffelse rett og slett har sammenheng med pengene man føler man investerer og ikke får nok igjen for. Greit nok at den kanskje var verdt 6k i forhold til blu-ray spilleren man fikk med på kjøpet, men hvor mange er det egentlig som sitter med full HD 46" eller projektor? Jeg sitter med full hd 42" og jeg vil tro at minst halvparten av ps3-eierne på forumet her har HD-tv. PS3'en min bråker forresten ingenting, jeg må sette øret inntil den for å høre vifta. Men kanskje jeg har hatt flaks. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kjøpte selv PS3 for et par dager siden. Har ikke kjøpt noen spill enda men prøvde en del demoer. Og jeg må også si at jeg får et lite inntrykk av at det ikke er helt det store.. Skulle gjerne ha valgt 360 istedet, men siden den bråker så fælt så valgte jeg PS3. Får håpe utvalget av spill øker drastisk med tiden. Ellers tror jeg jeg selger den jeg også. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har min 360 i TV bordet, og med anlegget på normalt hører jeg ikke fnugget av maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg