Gå til innhold

HTC S710 vs. HTC Touch


Anbefalte innlegg

Hei...

 

Ble frastjålet min W610 sist fredag, og må derfor ha ny mobil. Er smertelig klar over at steget fra en slik mobil til en htc mobil er ekstremt stort, men tror ikke jeg gjør dette uten grunn. Grensesnittet på W610 var for dårlig for meg. Har nå sett igjennom endel videoer der de sammenligner Iphone og Touch, og må si at Touch imponerer meg kraftig. Iphone holder jeg meg forsåvidt unna pga dårlige erfaringer fra andre som har den, og den manglende muligheten til å endre den til mine formål. Det er nettopp på dette punktet touch imponerer meg. For å være ærlig har jeg ikke lest så mye om S710, men det er den mange sammenligner med i andre tråder nedover her, men klarer ikke helt sette fingeren på forskjellen bortsett fra touch og tastatur. God kalender mener jeg er viktig, muligheten for wifi, at grensesnittet ser bra ut og muligheten for dugelig avspilling av lyd. Har sett på andre Nokia modeller(95/82) men min mening er at de ser for små ut, og at dette ødelegger for de fordelene man får av wifi osv. Har ikke noe behov for "det beste" kameraet på mobilen, men er alltid greit å ha noe.

 

Har beregnet å bruke mellom 2000 og 3000 kroner, med Djuice control eller friends abonoment. Har allerede fri familie, og kjerringa har djuice, så kan ikke tro at utgiftene skulle bli så store.

 

Er jeg på riktig vei her, eller har jeg oversett noe? Hva mener dere?

 

Tror dere at det skal være noe å spare på å kjøpe mobilen etter jul, kontra å kjøpe i førjulstiden? Akkurat her gidder jeg ikke krangle på 200kr, da jeg ikke skal være med kjerringa i jula. Da tror jeg det går opp i opp å kjøpe den før jul hvis forskjellen er så liten :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det, og det er bl.a den videoen som nevnes der jeg legger til bakgrunn for valgene jeg har tatt. Når det er sagt mener jeg at den tråden bunner ut i ...ingenting, da det plutselig går over til prat om hvor rask denne mobilen er, og ikke som en sammenligning.

 

For å stille spørsmålet annerledes, hvorfor burde jeg velge en S730?

Lenke til kommentar
Ihvertfall sammenlignet med S710 som er forgjengeren til S730 burde du tatt s730, mer minne, ram osv og det er en utbedret versjon av S710 som var en grei mobil

Ok, men jeg mente mer; "Hvorfor bør jeg velge en S730 ift en Touch?"

Men takk for svar allikevell. Problemet mitt er egentlig at jeg tror skjermen på S730 er for liten for å utnytte de mulighetene telefonen gir.

Lenke til kommentar

Hvis du står mellom S710 og Touch så må du spørre deg selv om tastatur er viktig, dvs skriver du mye tekstmeldinger.

 

Hvis svaret er ja, vil det være viktig for deg å skrive raskt og på en ubekvem måte, og da ville jeg gått for en med tastatur. Da ville jeg gått for S710 eller S730, men her ligger det en prisforskjell. Et annet alternativ er HTC Touch Dual.

Lenke til kommentar
Hvis du står mellom S710 og Touch så må du spørre deg selv om tastatur er viktig, dvs skriver du mye tekstmeldinger.

 

Hvis svaret er ja, vil det være viktig for deg å skrive raskt og på en ubekvem måte, og da ville jeg gått for en med tastatur. Da ville jeg gått for S710 eller S730, men her ligger det en prisforskjell. Et annet alternativ er HTC Touch Dual.

Jeg skriver veldig mye meldinger. Men vil jeg ikke miste mye funksjonalitet ved å velge s730? Er ikke tocuh lettere å jobbe med? Vil gjerne ha touch, og ikke tocuh dual da dual mangler wlan....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...