XET Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har en maskin her, med Win98. Alt har fungert bra helt til software for Canon Ixus V3 ble instalert. Programmet heter Zoombrowser og enkelte funksjoner i det gjør at det kommer opp melding om at ZoomBrowser har forårsaket en feil i kernel32. Jeg antar at grunnen er at ZoomBrowser skriver til minne avsatt til kernal32.dll og lurer således på hvordan man løser noe slikt? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg ville tatt screenshot av meldingen og søkt med utsnitt i Google. Oops, det er kommet en oppdatering av ZoomBrowser: http://www.powershot.com/powershot2/customer/zoom.html Lenke til kommentar
XET Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Jo, men finnes det noen måte å unngå at ZoomBrowser prøver å bruke minne til kernel32.dll? Jeg finner ingen patch som oppdaterer den softwaren jeg allerede kjører - versjon 4.0.2.120 (les: jeg har allerede prøvd nyeste versjon før jeg "maser" om hjelp) Lenke til kommentar
XET Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Det viser seg at programmet fungerer når jeg kjører opp win 98 i sikker modus. Dette betyr vel at det er en eller annen driver som egentlig er problemet? Noen måte å spore dette? Lenke til kommentar
XET Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 ...etter at jeg har "disablet" EM_EXEC (Logitech) og Omnipage fra Systemconfigurasjon - oppstart... Det var da fryktelig så kresent dette skulle være... Lenke til kommentar
aLeX*NeO* Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har samme kamera, funker kjempebra i 2000 og xp prøvd og reinstallere?? Lenke til kommentar
eTerNity Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Avinstaller det skandaløse programmet 8) Og legg inn 'Downloader for Canon Digital Cameras v1.5' http://www.akam.no/nyheter/2002_07/breezeb...rowser_2_1.html Fungerer superbt! -eTerNity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå