hitokiri Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå kommer Creatives lille video- og musikkspiller Zen med 32 GB innebygget minne. Les mer Lenke til kommentar
SRD Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gleder meg. Håper at det Rockbox til denne også Hvis det er tilfellet så blir det nok en slik på meg. Bare synd at minnekort leseren ikke er noe god på den spilleren Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 32gb med flash og støtte for oppgradering via minnekort det er interessant. Er vell kanskje på tide å bytte ut min Zen Micro. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ting begynner å skje i mp3-verden tydeligvis! Tenkte jeg skulle vente et par år før jeg kjøpte ny spiller, men mulig jeg bare trenger å vente ett år før jeg får de specsa jeg vil ha! Smart move av creative å slippe denne tror jeg Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Håper Apple også gjør det samme med sin Touch Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Apple sin touch er dyrere pr GB og ca dobbelt så stor som den her, uten mulighet for minnekort. I tillegg slipper jeg iTunes...hmmm. Ser ut som jeg har funnet min spiller :-). Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Masse musikk som kan lagres her, på en rimelig liten spiller. Blir nok ikke mindre minne med årene heller.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Neste høst tenker jeg vi har 64GB og kanskje 128GB SDHC. Disse kan puttes inn her...iPod go home! Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hmm, bare synd at denne ikke støtter FLAC og OGG. *Drømme om iAudio D2 med 32 GB innebygget minne* Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så de kommer faktisk med 32GB! Herlig. Håper bare det er sant at den kommer innen et halvt år (det stod post-Q1 2008 på Cnet, men leste Q2 et annet sted). Da skal jeg endelig kjøpe meg en skikkelig mp3-spiller. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Apple sin touch er dyrere pr GB og ca dobbelt så stor som den her, uten mulighet for minnekort. I tillegg slipper jeg iTunes...hmmm. Ser ut som jeg har funnet min spiller :-). Det finnes da masse programmer du kan synkronisere iPod med, men jeg har ikke funnet noen for video enda. MediaMonkey fungerer greit til synkroniseringen min, i tilleg til podcast. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kommer Amobil til å teste Zen snart? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Intressant. Har tenkt til å kjøpe en mp3 spiller rett etter nyttår (når jeg får lønn ). Vil ikke ha iPod så blir vel kansje denne . Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ipod touch har vel en 3,5 tommer skjerm. En fordel i visning av film. Hadde den bare hatt bedre format støtte. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hmm, bare synd at denne ikke støtter FLAC og OGG. *Drømme om iAudio D2 med 32 GB innebygget minne* Rockbox holder på med å hacke Creative Zen Vision:M nå, så du skal ikke se bort i fra at de også kommer til å gjøre det samme med Creative Zen, og da vil den få støtte for både FLAC og OGG. Link Forhåpentligvis klarer også Rockbox å fikse minnekortporten Men jeg er enig i at det er veldig synd at denne spilleren ikke støtter dette som standard. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sweet, da kommer sikkert iPhone med 16 & 32GB minne til neste år.. Da bytter jeg nok ut både mobil og ipod med en iPhone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skuffende at man ikke allerede har oppgradert minnet til ipod nano. Creative hadde vel 16gb flash disker i spillerne sine før sommeren. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 følger det med eller kan man kjøpe ledning for å koble denne til tv? Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 følger det med eller kan man kjøpe ledning for å koble denne til tv? Til hva da? Se på film eller å bare høre på musikk på tv høytalere. Tviler veldig på at den virker som en dvd spiller med scart tv kabel hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 følger det med eller kan man kjøpe ledning for å koble denne til tv? Til hva da? Se på film eller å bare høre på musikk på tv høytalere. Tviler veldig på at den virker som en dvd spiller med scart tv kabel hvis det var det du mente. hmm, det finnes en liten gul ledning vet du til zen m og w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg