Requi Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Dere med denne mobilen, kan dere legge ut bilder og videoer i denne tråden, slik at allmennheten kan se hvordan de er? Ute, inne, mørke forhold, lyse forhold, detaljebilder osv ++ .. Gjerne beskriv hvilke forhold de forskjellige bildene er tatt under. Mvh Baloni Endret 9. desember 2007 av Baloni Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 De er jo like som n95 da... bortsett fra i mørket... Samme kamera, samme oppløsning... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Slenger inn et bilde som er tatt i et mørkt hjørne. Hylla i stua mi med litt DVDer og sånt for farger. Plantene på toppen viser jo litt grønnfarge man kan sammenlikne også. For moroskyld slenger jeg også med et bilde tatt med mitt Sony DSC-W17 kompaktkamera, også det med 5 mpix oppløsning. Begge "kameraene" brukte standardinnstillinger. For de som har litt peiling kan man jo laste de ned og ta en titt på ID-tagene og se hvordan kameraene oppførte seg. Nokia N82: Sony DSC-W17: Lenke til kommentar
Requi Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Slenger inn et bilde som er tatt i et mørkt hjørne. Hylla i stua mi med litt DVDer og sånt for farger. Plantene på toppen viser jo litt grønnfarge man kan sammenlikne også. For moroskyld slenger jeg også med et bilde tatt med mitt Sony DSC-W17 kompaktkamera, også det med 5 mpix oppløsning. Begge "kameraene" brukte standardinnstillinger. For de som har litt peiling kan man jo laste de ned og ta en titt på ID-tagene og se hvordan kameraene oppførte seg. Nokia N82: Sony DSC-W17: Pent Gjerne ta noen bilder ute også med mobilen, i lyse forhold ++ . Mvh Baloni Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Will do! Det er et prosjekt for morgendagen, er ikke mye lyse forhold å oppdrive nå. Sendte deg PM forresten. Litt lesestoff. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Flott Bjørnar Can't wait! Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nokia N82 vs Sony Ericsson K850i http://nseries-mobile.blogspot.com/2007/11...sson-k850i.html Og Nokia N82 vs. Nokia N73 http://nseries-mobile.blogspot.com/2007/11...amera-test.html Lenke til kommentar
LP-mobile Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 K850i ble knust da:D mye bedre kvalitet på bildene til N82 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Får slenge inn ett par eksempler tatt med min N82.. Ikke rare greiene til bilder men.. Merk.. dette er ikke bilder jeg har brukt særlig tid på tenke ut, så kan ha vært ustabil når jeg holdt telefonen og slik Synes bildene ble meget bra jeg da:) Lenke til kommentar
Requi Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Stig-Arne, gidder du å legge de ut i full størrelse ? Bruk uploaderen på denne siden eller noe slikt Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ok, her er dem i full størrelse.. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Legger til noen bilder tatt av Nokia n95 i forskjellige situasjoner/lysforhold ettersom det ble nevnt at dem hadde samme kamera sett bort fra blitsen. så kan man jo sammenligne litt=) Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ennå et bilde fra N82 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Første er Natt uten blits, og det neste bildet er Natt stående med blits Må si meg meget fornøyd med bildene, er trossalt bare ett mobilkamera Med første versjon FW Endret 9. desember 2007 av Stig-Arne Lenke til kommentar
JLord Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Første er Natt uten blits, og det neste bildet er Natt stående med blitsMå si meg meget fornøyd med bildene, er trossalt bare ett mobilkamera Med første versjon FW For meg kan det se ut som blitsen reduserte bitte bittelitt støy i bilde, men at bilde med blits ikke ble like skarpt. Skarpheten tror jeg dog har noe med hvor stille du holdt kameraet. Not bad..Not bad at all Endret 9. desember 2007 av davinci745 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ikke så helt usansylig at man ikke klarte å holde kameraet stille nok.. ikke så uvanlig, må vel skaffe meg ett stativ til mobilen jeg:) Lenke til kommentar
JLord Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ikke så helt usansylig at man ikke klarte å holde kameraet stille nok.. ikke så uvanlig, må vel skaffe meg ett stativ til mobilen jeg:) hehe ja, sjelven på hånden selv. Evt digitalkamera ved siden av;) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tja,har nå ett Ricoh R2 kamera og ett Nikon D40x ved siden av så. men man bør nu være stødig på hånda med ett vanlig digitalkamera også når det er mørkt så. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Her har jeg ett lite bidrag fra N82 galleriet mitt.. More 2 come.. :o) Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) bra bilder.....MEGET BRA !! Og det er fremdeles bare tatt med en mobiltelefon. Endret 11. desember 2007 av geirandreo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå