JULINGiKAKE Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg har etter nøye vurdering og tillatelse fra dama fått klarsignal til å investere i ny pc. Jeg studerte de forskjellige nettbutikkene nøye, og gikk gjennom flere pc bygger modeller, men var ikke helt fornøyd med oppsettene i de forskjellige modellene. Jeg er ikke lysten på å bygge selv. Rangerte så butikkene etter denne rekkefølgen for å ta mail runde om hvem som ville bygge en pc for meg med selv valgte deler. Netshop Komplett Amentio Multicom Fant på websiden til komplett at de kun bygger etter pc bygger modellene sine så de ble droppa. Skrev en mail til netshop at jeg ville ha en pc noenlunde lik "envy" modellene deres med noen endringer på et par av komponentene blant annet kabinett, hd og minne og 64 bit windows, forutsatt at komponenete jeg valgte passet i hop. Og om de var villige til å sette dette sammen, gjorde ingenting om de brukte litt lenger tid. Fikk kjapt svar av Stian Øverby at det skulle de fikse, men jeg måtte legge til eske 100 kroner og montering 370 kroner, og fikk link til dette som skulle legges i handlekurven Veldig fornøyd begynte jeg å hive deler inn i handlekurven, og rakk akkurat ukestilbudet på geforce 8800 gtx til ca 3300 kroner Lørdag ettermiddag ca kl 16:00,legger jeg komponentene i handlekurven samtidig som jeg sendte en mail og spurte om jeg burde ha ekstra kjøler på cpuen. Fikk svar etter fem -5- minutter av Asbjørn , om anbefaling av en zalman kjøler. Jeg sendte så en ny mail om de kunne endre ordren for meg, fordi det kun gikk an å slette ordren. Det ble fikset nesten med en gang, zalman kjøleren ble lagt til Mandag sendte jeg ny mail om endring av komponenter siden noen av delene sto i rest. Tirsdag fikk jeg svar om at det var blitt gjort. ( Lasse Eknes) Onsdag var PC-en sendt . Det er så raskt at jeg nesten begynner å lure på om de har latt være å montere PC-en.. Skal vente med å gi terningkast 6, til jeg har fått PC-en i hus og testet den. Dessverre er ikke posten de kjappeste, og de har estimert at jeg vil få pakken på tirsdag eller onsdag. 6-7 dagers ventetid inkl helg.. Men selve bestilling prossesen med spørsmål og svar fra Stian Øverby, Asbjørn og Lasse har vært en fornøyelse. Og hvis PC-en er som jeg forventer kommer jeg helt sikkert til å være fast netshop kunde selv om andre nettbutikker skulle være en 100 lapp og tre billigere. Foreløbig dom over netshop: Over all forventning. Både med svar på spørsmål, og med håndtering av ordren. Venter i spenning til helga er over. Har bestilt. Thermaltake,fox+ x38a, quad2core 6600, 8800gtx, 4gb ram , 1.25 tb HD,vista 64bit + canon pixma mp610 multifunksjon Endret 5. desember 2007 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Alltid hyggeli med gode erfaringer... lykke til Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Synd det samme ikke kan sies om returavdelingen deres... Det kan ta utrolig lang tid (2-3 uker) å få svar på mail, om du i det hele tatt får svar. Har heller ikke god erfaring med å ringe til dem. Endret 2. desember 2007 av OpusNR1 Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg kan bare si en ting og det er. Styr unna Netshop. De har darlig service og hvis det er noe galt medPcen din ma du regne med og ha den til reparasjon i minst et halvt ar.. Jeg har en berbar hos de som de ikke har klart og ordne pa 1/2 ar....STYR UNNA.... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg for min del er fornøyd med Netshop.. service også Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg er selv også fornøyd med Netshop. De har alltid svart kjapt på forespørslene mine. Og det at de hiver med en sjokolade gjør det bare bedre. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg opplever alltid Netshop som service innstilte Endret 2. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg kan bare si en ting og det er. Styr unna Netshop. De har darlig service og hvisdet er noe galt medPcen din ma du regne med og ha den til reparasjon i minst et halvt ar.. Jeg har en berbar hos de som de ikke har klart og ordne pa 1/2 ar....STYR UNNA.... Nå tviler jeg på at de gjør så mye reparasjoner selv på bærbare maskiner. Og etter et halvt år hadde jeg uansett krevd heving eller ny PC for 4 måneder siden minst. Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 haha nice. Bestile en "bygge pc" fra komplett, håper det ikke blir så ille xD Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Storfornøyd med netshop jeg også, grattis med ny pc. Endret 2. desember 2007 av Nikkor Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 De store problemene med Netshop er vel heller når kunden bruker angrerett og reklamasjon. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 I går kom endelig pcen 6 dager med post inkludert helg. Åpnet pakken og det første jeg så var zalman cpu kjøleren i ei eske for seg selv. Litt skuffende, men likevel ikke helt uventet. Tar vel litt tid og når en ser på prisen netshop tar for montering av PC og innstallering av vista så forstår jeg at dette ikke var inkludert. Den kjøleren var Diger med stor D. Kommer ikke til å innstallere den før jeg føler jeg er nødt til det. Neste jeg tok opp av pakken var Fox hovedkort eska. Da ble jeg en smule bekymra. Åpna den men det viste seg at Netshop hadde putta alle forskjellige dvdene, skruer, skinner kabler og manualer inni den. Tok ut maskinen, Thermal Tsunami kabinettet er bare helt nydelig. Finere enn på bilde Starta opp og vista fant bare en Harddisk. Slo av, åpnet kabinettet og så at ledningen ikke var satt i den andre Hard disken. Satte den på, gikk inn i vista igjen og formaterte. Så den delen er helt grei. Printeren har jeg ennå ikke pakka ut. Nå har jeg mye å sette meg inn i. Er ny i Vista og er ny på 64 bit, så jeg kommer nok til å spamme forumet med smarte og ikke så smarte spørsmål. Konklusjon: Er veldig fornøyd med netshop. Med unntak av posten gikk dette utrolig kjapt. Servicen ved handelen var glimrende. Returbehandling vet jeg lite om, men jeg håper jeg aldri må returnere defekte varer. Men jeg velger å tro det beste, at de er rettferdige. Blir 6 i webshopguiden fra meg Lenke til kommentar
Stream Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tror nok det var bra at de ikke monterte Zalman-kjøleren før de sende PC-en i posten. Da kunne du ha endt opp med at den hadde falt av under postens litt hardhendte håndtering med alle skader det kan medføre. Lenke til kommentar
lasso Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tror nok det var bra at de ikke monterte Zalman-kjøleren før de sende PC-en i posten. Da kunne du ha endt opp med at den hadde falt av under postens litt hardhendte håndtering med alle skader det kan medføre. Vi monterer ikke så store CPU vifter nettopp av den grunn at det er STOR sjans for at de får seg entrykk under transport og dermed hærper hele PCen :-) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har også handlet svært mye fra Netshop, har hatt tre returer også, men har alltid fått excellent service, så de som har hatt problemer får vi håpe hører til sjeldenhetene, hvilket jeg tror. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tror nok det var bra at de ikke monterte Zalman-kjøleren før de sende PC-en i posten. Da kunne du ha endt opp med at den hadde falt av under postens litt hardhendte håndtering med alle skader det kan medføre. Vi monterer ikke så store CPU vifter nettopp av den grunn at det er STOR sjans for at de får seg entrykk under transport og dermed hærper hele PCen :-) Helt korrekt tenkt av dere Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Apropo for godt til å være sant: Her er overskriften i mail jeg fikk fra PS-data idag: Vi har presset litt priser, og ryddet litt lager. Resultatet ser du under: Her er nyttige og unyttige produkter fra kr 45,- til kr 550,- Perfekte julegaver! Legg spesielt merke til Epson blekk, her er det opptil 250% rabatt! Vær rask Tror noen kunne tatt et oppfriskningskurs i prosentregning Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ojsann, får man penger tilbake? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Synd det samme ikke kan sies om returavdelingen deres... Det kan ta utrolig lang tid (2-3 uker) å få svar på mail, om du i det hele tatt får svar. Har heller ikke god erfaring med å ringe til dem. Jeg fikk svar etter halvannen time på mail. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi monterer ikke så store CPU vifter nettopp av den grunn at det er STOR sjans for at de får seg entrykk under transport og dermed hærper hele PCen :-) Lasse selv som titter inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå