Valkyria Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 merket plutselig at jeg ikke har en "Vis nye innlegg" knapp... den er erstattet med en "Ubesvarte tråder" knapp i stedet. Gjelder dette bare meg eller er det nytt forumoppsett? hvordan går jeg tilbake? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Så det du og ja:D Skifta til ipb pro jeg, da kom det øverst til høyre Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det har skjedd hos meg å, jeg vil ha tilbake den gamle "Vis nye innlegg" knappen! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vis nye innlegg knappen er blitt byttet ut med "ubesvarte innlegg". Dette fordi "siste 24timer" fungerer likt som vis nye innlegg. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 De har fått fiksa en liten funksjon. De har tydeligvis bare implementert det i sitt "eget" skin. IPBoard 2.2.0-skinnet er ikke berørt av dette ennå. Jeg storkoser meg med "Vis nye innlegg" som aldri før. Helt til... (noe skjer). Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "Siste 24 timer" knappen er jo akkurat det samme? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ok, fint å vite. Syns alt ble tungvindt med det nye fra det gamle. Også blir det endra igjen.....huff jeg sliter :!: Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "Siste 24 timer" knappen er jo akkurat det samme? Ja, men den gamle knappen var mye finere. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "Siste 24 timer" knappen er jo akkurat det samme? Ja, men den gamle knappen var mye finere. Hehe, ja ikkesant. Dont fix it if ain`t broke Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 I det gamle forumet ekskluderte "Siste 24 timer" kategorier som Off topic og sannsynligvis Tilbakemeldinger med mer, så det har hvertfall tidligere vært forskjeller mellom den og "Vis nye innlegg". Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg vil skrive meg på listen over de som savner "vis nye innlegg" knappen. Kan ikke vi få den tilbake i tillegg til å beholde "Vis ubesvarte tråder" knappen for de som liker å bruke den? Jeg ser ikke hvorfor den ene må utelukke den andre Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vis Nye Innlegg og Siste 24 timer går akkurat like treff, derfor ble en av de fjernet. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kan dere bytte plass på "siste 24 timer" og "ubesvarte tråder" ? Årevis med trykking på akkurat denne knappen gjør dette til en vond vane å vende. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg