Lakus Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hamar/Lillehammer Bryggeriets Julebrus Jeg vet det er mange Julebrus-drikkere her på forumet, og jeg vet også hvilken Julebrus som er kongen av denne haugen. Nemlig Julebrusen fra Hamar/Lillehammer bryggeri. Så her er min lille tråd dedikert til dette himmelske brygget. Og alle dere hedninger som drikker andre typer Julebrus, vend om før Julenissens vrede treffer dere og dere ikke får gaver til jul! Hamar Lillehammer Julebrus (brungyllen sjampanjebrus) 33 cl glassflaske kr 7,90 Selges også på 1,5 liters plastflaske kr 15,90 Litt mørkere gylden brus med jordbærsødme og ingefærpreg, men ikke fullt så søtlig duft og smaksinntrykk som de fleste andre julebrusene. Medlemsliste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lakusdaruu Atald king_of_kong HenrikTheGuitar Mevon ZyberZone Håks Konnis Olum _Magnus_ _Magnus_ sin far Epletyv JumboJet84 Pomfri Iver.th Saiyaman Heilage Visi Schjellin Hansen Tho-mas Endret 14. desember 2007 av Lakus Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 aaaa, Hamar/Lillehammer julebrus *løpe til kjøleskapet for å hente* Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg er med! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Hedninger skal dø ved glassflaskene våres! Regn med meg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Hvis noen kunne laget ett nydelig banner til og ha som "overskrift" til vår topp-hemmelige superklubb hadde det vært flott Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg er med! Logo: Endret 30. november 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Er ikke det det skrekkelige røde skvipet? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Nei, det er det ekstremt gode brune klisset! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Nei, det er det ekstremt gode brune klisset! Da tror jeg jaggu ikke jeg har smakt det. Av den brune sorten har jeg bare smakt Dahls, som forresten er supergod. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) edit: la bildet i spoiler da det ble litt stort Endret 30. november 2007 av daruu Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 http://www.h-a.no/images/200611/20061125_147233_1.jpg eller's takk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Sinnsykt elendig quote. Og denne tråden er ikke for hedninger, men for de som har følt smaken! Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg liker brun julebrus, men har dessverre ikke smakt denne. Skulle gjerne gjort det da Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg vil ikke beskrive meg selv som en julebrusheding, men har smakt to julebruser og det var dahls og en annen (rød). den røde smaker som eventyrbrus med julebrusmerke på. Dahls smaker best av de to. Hvis de hadde solgt denne i Trondheim skulle jeg ha smakt den men de selger vel denne bare i de byene den brygges? Endret 30. november 2007 av thor918 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Dene r en del kroner billigere per flaske i Hamar og Lillehammer ja, men den selges i en god del andre butikker som Meny osv over hele landet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Nei, har spredd seg etterhvert, og nå får jeg den her jeg bor også, litt sør for Drammen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 de selger den kun et sted her og den koster 20kr flaska, men det er verdt det etter en lang dag på skolen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Meld meg på i fanklubben! Hamar/Lillehammer-julebrusen er den beste! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Den brusen er veldig god, men det er jo ikke ordentlig julebrus da. Det er champange brus, ikke julebrus. En brus blir ikke til julebrus bare du skriver julebrus utenpå, men den må ha en helt spesiel smak. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Den brusen er veldig god, men det er jo ikke ordentlig julebrus da. Det er champange brus, ikke julebrus. En brus blir ikke til julebrus bare du skriver julebrus utenpå, men den må ha en helt spesiel smak. I beg to differ. Det er mer jul i den brusen enn det er i stua mi når mora mi har gått amok med juledekorasjonene. Den smaker ikke som champagnebrus i det hele tatt, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå