Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Hei.

Nystartet Team Fortress 2 Clan.! :D

Det som gikk galt sist (Qbad's Army) var at ingen stillte opp når vi skulle ha "gaming-kveld" og allt ble bare kaos.

I denne clanen så skal vi bare ha folk som gidder å spille og gidder å stille opp når vi ønsker det.

Ingen vil få fast plass med en gang, (Uten Macisum, Leizureman) vi vil prøve å spille i en stund med dere så får vi se om dere er aktive/gode nok til å være med. ;)

Gaming kvelder vil blir som fra før av på onsdager kl. 20:00 (dette kan byttes etter ønske) og da må de fleste stille opp, med mindre de har en god unnskylding.

Vi håper da på å spille pcw's og kansje kan jeg melde oss på en ladder på ClanBase.com.

Vi har et Ventilo-rom som vi vil bruke når vi spiller, så alle må såklart ha en god mic (ingen dårlig mic med ekko og skurrelyder).

Clan Info

Admin : Macisum, Leizureman, ONlock

Startet : 30.November 2007

Medlemsgrense : 15stk

Gamingkveld : Onsdager 20:00 -->

Chatteverktøy : Ventrilo 2.1.4 ( server info på communityside )

Community site : http://steamcommunity.com/groups/q_a

Påmelding til : ONlock

Medlemsliste. 01.01.08

Steam navn = Forum navn:

1. Masicum [QA] = Mr. Fiskum
  2. [QA|GB] Leizureman = armitage2
  3. [QA|GB] ONlock = realnils
  4. [QA|GB] Andreas = Vrengtpolvott
  5. [QA] Brass_Monkey = Brass_Monkey
  6. [QA|GB] Jardar = Beges
  7. Svenningen [QA|GB] @ vt = Svenningen
  8. -=[TSI]=- Scorpionen [QA] = Scorpionen84
  9. [QA] Gitguru = Ikke forum medlem....

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2.1.4 hilsen en som heller ikke er ventrilovenn... ;)

Edit: info lagt til første post

BTW karar, beklager i gårkveld, ble sittende på en utrolig morsom server, så måtte jeg stikke kl.20:30, skulle sagt fra bedre.

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Hei,

Jeg er gjerne med på å spille litt TF2 iblant, spiller når jeg kan og orker. Kan dog ikke binde meg til å spille x-antall timer per dag/uke dog. Til nå har jeg vel kanskje 35-40 timer in-game. Ikke så mye med andre ord.

Spiller mest Pyro, engineer og medic.

Lenke til kommentar

Hei gutter, Det har vært koselig og spille i klan med dere... men ettersom jeg aldri har tid til kamper og spiller lite, så tror jeg at jeg trekker meg tilbake.. =)

Jeg kan godt være en mulig reserve om dere vil, men siden jeg har klan i wc3(dota) og på xbox360 så tror jeg at jeg må velge vekk en, da tar jeg tf2.. siden det spiller jeg minst, sorry gutter...

Håper fortsatt dere vil spille med meg :love:

Koselig vi har hatt det spesielt Leizur xD =)

-Svenning

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder dette, blir for useriøst. Jeg kan ikke si at jeg har vært noe særiøs sjæl da så jeg får som jeg fortjener det.

Give a call on friends hvis det blir noe ordning på kaoset Leiz, så blir jeg gjærne med.

Men hvis det er noen som har meg på friends lista, og som vil spille litt så er jeg sikkert med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...