bureaucrator Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jeg skal spille UT3, utelukkende på nett og utelukkende DM og CTF, jeg skal kjøpe et GeForce 800GT-kort med 512MB minne, vil jeg da egentlig trenge bedre prosessor og minne? Se profil for spesifikasjoner. Jeg tenkte å spille på 1600x1050, med alt på fullt... Endret 29. november 2007 av bureaucrator Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Minimum System Requirements Windows XP SP2 or Windows Vista 2.0+ GHZ Single Core Processor 512 Mbytes of System RAM NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card 8 GB of Free Hard Drive Space Recommended System Requirements 2.4+ GHZ Dual Core Processor 1 GBytes of System RAM NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card 8 GB of Free Hard Drive Space ----------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Takker for svaret, blåbær, men jeg er klar over det. De spesifikasjonene er myntet på å spille warfare-mode med en masse bots, og er ikke relevant for meg. Det jeg lurer på er om det vil være behov for bedre prosessor og bedre/mer minne når jeg bare skal spille DM og CTF på nett uten bots. Noen som har noe begtrep om dette? Med bra ytelse mener jeg stabil 60 fps. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Takker for svaret, blåbær, men jeg er klar over det. De spesifikasjonene er myntet på å spille warfare-mode med en masse bots, og er ikke relevant for meg. Det jeg lurer på er om det vil være behov for bedre prosessor og bedre/mer minne når jeg bare skal spille DM og CTF på nett uten bots. Noen som har noe begtrep om dette? Med bra ytelse mener jeg stabil 60 fps. tror den prossesoren kan bli en liten flaskehals.. men er jo verdt ett forsøk.. http://www.hexus.net/content/item.php?item=1255&page=9 her kan du sammenligne med noen andre prossesorer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg vil si nei, CPU vil være flaskehalsen din. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Jeg kommer nok til å sjekke uansett. Skal alltids gi tilbakemelsing :-) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Om du tar alt på low vil det nok gå, men igjen da kan du heller spille UT1 istedenfor. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Om du tar alt på low vil det nok gå, men igjen da kan du heller spille UT1 istedenfor. Med alt på low (1600x1080) får jeg faktisk helt fin flyt (60 fps) med mitt nåværende skjermkort. Spørsmålet er om jeg kan ha alt på high hvis jeg kjøper nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå