Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

møte ei jente som jeg har blitt kjent med.


Gjest Guest_ubernabb_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_ubernabb_*

morn

 

Jeg har nylig møtt ei jente på nettet, og vi har godt kontakt osv. Hun er veldig hyggelig og villig til å møtes, men jeg er litt usikker på hvordan jeg bør gå fram når det gjelder at vi møtes? Hva skal vi gjøre? Kino? Hva er det beste tiltaket for slikt? :p

 

Har ingen peiling med slike netttreff, da mine tidligere kjærester dukket opp irl.

 

What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_ubernabb_*

Er egentlig kino så fryktelig uaktuelt? får jo snakka litt med henne da, så kan jeg jo be henne ut igjen. sikkert lettere å be henne ut for å ''snakke'' da, siden jeg har prata litt på forhånd med henne.

 

eller er det kanskje ikke slik?

Lenke til kommentar

Hehe ligner litt på situasjonen min. Neste uke skal jeg tilbringe hele helgen hos en venninne, og dette blir andre gang vi skal møtes. Møttes på nettet ja, hatt kontakt en god stund og følelsene er på topp. Vi har ganske enkelt bestemt sammen hva vi skal finne på. Dvs vi har valgt aktiviteter hvor vi er mest mulig sosiale. Dette innebærer kafe, bowling, tur i byen, og ikke minst live show med Raske Menn!

 

Hvis du vil kjenne en person, finn ut først interessene og bygg det opp derfra. Da er det lettere å finne på ting som er gøy for dere og det gir en god start på alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...