Almadora Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er mange sider som ikke vil laste for eksempel http://www.onemorelevel.com (Free Rider) http://www.fallingsandgame.com (Falling Sand) Winterbells Og fler. De virker jo hos andre. Er det noe galt med PC-en min? Det virker på den andre PC-en. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 2 dager siden postet. ingen som vet? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 litt mer info? hvilken versjon av Fx, hvilket OS, direktelink til siden som ikke funker, eventuelle add-ons som er installert og gjerne printscreen som viser problemet nøyaktig. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 De virket før. Printscreen er ikke nødvendig. Tjener ikke funnet Firefox klarte ikke å finne tjeneren www.onemorelevel.com. * Se om det er skrivefeil i adressen, for eksempel ww.eksempel.no istedenfor www.eksempel.no * Dersom du ikke klarer å laste noen sider, kontroller at datamaskinens nettverksforbindelse er i orden. * Dersom datamaskinen din eller nettverket er beskyttet av en brannmur eller mellomtjener, sjekk at Firefox har tillatelse til å få tilgang til Internett. Vanlig feilmelding i firefox når en side ikke virker Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 1. Når sjekka du sist? Sikker på at serverene ikke bare var nede da? Fungerer iallfall helt fint her 2. Har du prøvd å oppdatere til siste versjon av Firefox? Hvis ikke, prøv det 3. Bytt nettleser til Opera uansett om det funker eller ikke:) Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ingen løsning, men jeg kjører også Firefox 2.0.0.10 med FlashBlocker og NoScript plug-ins. Ingen problemer å laste sidene fra trådstarter. Kanskje trådstarter har andre plugins/extensjoner som ikke er nevt? Mye som kan blokkeres som gjør at sidene ikke kan lastes. OS: Ubuntu 7.10. HW: Gammel dritt-laptop Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 litt mer info? hvilken versjon av Fx, hvilket OS, direktelink til siden som ikke funker, eventuelle add-ons som er installert og gjerne printscreen som viser problemet nøyaktig. qouter meg selv jeg, du har jo ikke kommet med noe info nesten. hverken versjon, OS eller add-ons. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Vet ikke hvordan man sjekker versjon. Men det virker på den andre PC-en. det virker ikke med opera eller internet explorer heller. jeg har windows xp. og som sagt virket sidene før. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 har du installert Flash? (du finner versjonen på hjelp->om Mozilla Firefox/help->about Mozilla Firefox) Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Det har jo ikke noe å si til at selve siden ikke vil laste. EDIT: Virker ikke selvom jeg innstalerte Endret 2. desember 2007 av Almadora Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Prøv å uninstallere Firefox, og så installer det på nytt da Hjelper det? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Prøv å uninstallere Firefox, og så installer det på nytt daHjelper det? Kommer bookmarksene og passordene mine til å bli borte da? Hele mitt liv ligger der. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det vet jeg ikke Går vel kanskje ann å ta en slags backup av det? Men ikke spør meg om det, jeg har ingen anelse...har ingen erfaring med Firefox Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvilken verson av FX du har, finner du under hjelp -> Om Mozilla Firefox Du kan lagre bokmerkene dine ved å gå til Bokmerker -> Behandle bokmerker -> Fil -> Eksporter ... Hvordan man tar backup av passord vet jeg ikke (Google ?) Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nb-NO; rv:1.8.1.11) Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) du kan prøve Mozbackup. den kan ta backup av både firefox og thunderbird profilen.du kan kopiere hele profilmappa manuelt den ligger om nevnt over i "%appdata%\mozilla\firefox\profiles". ellers finner du litt mer info om det her. lykke til! edit: legger like godt med koden til en batch fil jeg skrev for en tid tilbake som tar backup av firefox profilen jeg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor @echo off title Firefox profile backup set backup="C:\Backup" :topp del backup /Q cls taskkill /IM firefox.exe cls echo forbereder backup, backup kan ta noe tid... @ping.exe 127.0.0.1 -n 10 -w 1500 > nul cls echo Tar backup... xcopy "%appdata%\Mozilla\Firefox\Profiles\*" "backup" /E /H /Y IF %ERRORLEVEL% == 0 goto suksess IF %ERRORLEVEL% == 1 goto feil :feil cls echo backup misslyktes, vil du prøve på nytt? ja/nei set /p svar= if %svar% equ ja goto topp else goto feil :suksess cls start "" "%programfiles%\mozilla firefox\firefox.exe msg * backup er ferdig! goto end :feil msg * backup misslyktes! :end exit qouter meg selv fra en annen tråd. edit: legger til Alt du trenger å vite om en Fx profil. Endret 2. desember 2007 av hernil Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Det virket ikke å reinnstalere Firefox. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Noen flere tips? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ingen løsning, men jeg kjører også Firefox 2.0.0.10 med FlashBlocker og NoScript plug-ins. Ingen problemer å laste sidene fra trådstarter. Kanskje trådstarter har andre plugins/extensjoner som ikke er nevt? Mye som kan blokkeres som gjør at sidene ikke kan lastes. OS: Ubuntu 7.10. HW: Gammel dritt-laptop Det virker ikke med noensomhelst nettleser på denne maskinen. De virket før. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ingen løsning, men jeg kjører også Firefox 2.0.0.10 med FlashBlocker og NoScript plug-ins. Ingen problemer å laste sidene fra trådstarter. Kanskje trådstarter har andre plugins/extensjoner som ikke er nevt? Mye som kan blokkeres som gjør at sidene ikke kan lastes. OS: Ubuntu 7.10. HW: Gammel dritt-laptop Det virker ikke med noensomhelst nettleser på denne maskinen. De virket før. Begynner nesten å lure på om det er noe feil instilling på routeren din. Men dette kan jeg ikke så mye om. Har du prøvd å koble vekk den innebyggede brannmuren på routeren/ADSL-modemet (hvis det er noe slikt du har)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå