Ihasabucket Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 altså, etter å ha grindet rundt 15 quests i elwynn gikk jeg lei,.. og jeg er bare på 8k honorued nå... Finnes det ingen måte jeg kan få en annen mount en den dumme elekken uten å grinde megselv til døde? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du kan kjøpe masse masse linnen og woolen cloth og gi til en fyr for reputation? Men hva skal du med en annen mount? Har da ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du kan kjøpe masse masse linnen og woolen cloth og gi til en fyr for reputation? Men hva skal du med en annen mount? Har da ikke så mye å si. Det er nok det eneste utenom questin og grind ein instancer.. Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Man kan vel bare levere linen x 60 og wool x 60 1 gang ? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Så silk, så Runecloth til du blir exalted Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 level 50 for runecloth turn-in ? ^^, Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jepp.. Men du får veldig lite rep for å levere runecloth.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jepp..Men du får veldig lite rep for å levere runecloth.. 75 per hand in (+10% hvis du er human) Letteste veien er så absolutt questing, dyreste er forklart ovenfor. Du kan også event. kjøre Alterac Valley til krampa tar deg, men der kommer du riktignok ikke inn før lvl 51. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har en gnome rogue som faktisk var halvveis ut i revered med stormwind når han dinget 39. Om man bare legger opp løpet deretter, er det ingen problem å skaffe seg en spesiell mount. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis du levler fra level 1 til 40 i stormwind omrader skal du vaere exalted innen level 40. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du vet vel at du kan kjøpe mounts fra din egen faction uten å ha exalted? (vet ikke om du er ny i spillet ) Lenke til kommentar
kalken Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du vet vel at du kan kjøpe mounts fra din egen faction uten å ha exalted? (vet ikke om du er ny i spillet ) han skriver at han vil noe ha noe annet enn den dumme elekken, så ja han vet jo det Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Vent heller til du kan kjøpe epic pvp-mount. Mye kjappere enn å grinde rep på lvl 40. Da har du valg mellom ram, hest og tiger også. Pluss at AV-mounten (en ram) ikke koster mer enn 50 AV-marks og 0 honor nå. De andre (tiger,hest osv) koster 30 AV / 30 AB / 30 WSG-marks. Endret 2. desember 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Et lite triks når det gjelder rep, er å dra og gjøre low-lvl quester i startområdene til Human, Gnome/dorf og Nelf. Questene går dritraskt å gjøre og du får like mye rep som når du er low-lvl Edit: Med mindre de har endret på noe med patcher siden før jeg tok pause sist da... Endret 14. januar 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
samebob Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 jeg vil anbefale deg å vente til 60 for å så kjøpe pvp mount ja, hold ut 20 lvler med elefanten din så får du en rå krigshest eller whatever youre heart desires. kanskje du kan kjøpe deg en broom på ah eller lignende, alle hater den virker som, men jeg syns den er litt rå jeg :> Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 broom'sa varer nok ikke mye lenger nå; de har gjort så de varer så 14 dager i spillet, ikke 14 dager logget inn Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dette er jo egentlig en gammel post som er bumpa, men samme det. Startet vel som deg en Dranei på samme tiden. På level 15 reiste jeg til Westfall og fortsatte min reise til 40 derfra. Passet på å få med meg det meste av quester relatert til Stormwind. Dinget level 41 exalted med dem. Regner vel egentlig med at du har skaffet deg en hest for lenge siden, men det kan være til hjelp for nye spillere å vite at det er fult mulig. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 broom'sa varer nok ikke mye lenger nå; de har gjort så de varer så 14 dager i spillet, ikke 14 dager logget inn 14 dager burde være mer en nokk til å gå fra 40 til 60;) Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 broom'sa varer nok ikke mye lenger nå; de har gjort så de varer så 14 dager i spillet, ikke 14 dager logget inn 14 dager burde være mer en nokk til å gå fra 40 til 60;) Ikke vis du ikke spiller hver dag og mye, jeg kjøpte epic broom for å ha fra 60 til 70, da jeg hadde brukt 11 dager på 1-60 (jaja.. det er mye) så tenkte jeg at 14 dager skulle holde fra 60 til 70, men nå er den jo gjort om til 14 dager real time, og jeg har bare 7 dager real time på å nå 70 fra 62 :o så må nok kjøpe vanlig epic mount ja. Måtte vel egentlig det når jeg hadde blitt 70 og broomen hadde gått ut på tid, hadde ikke overlevd med 60% speed i gamleland de få gangene jeg er der. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Pluss at AV-mounten (en ram) ikke koster mer enn 50 AV-marks og 0 honor nå. Heh, hvem vil vel ha en mount som sier "bæææ" hver gang du trøkker på space-tasten. Høres så ufattelig teit ut. Men står vel i stil til resten av ally. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå