Eldy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei! Har en bærbar HEL80i fra Compal, kjøpt i sommer, og med den kjøpte jeg en Logitech G5, fungerte veldig bra til nylig. Musen har begynt å koble ut helt av seg selv, ca hvert 20 sekund, og det ødelegger mye for meg, ettersom jeg spiller cs endel. Musen skifter også sens når den kobler ut. Selve musen er brukt fint og ingen synlige skader. Lurte på om det kunne være usb porten? Noen som vet noe om dette? Eller vet hva jeg kan gjøre? TAKK! Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) det er G5 effekten... både jeg og 2 kompiser hadde den, og alle klikka! (har ikke NOE med PC-en å gjøre!) la merke til at du sa at du spiller cs, da vil jeg anbefale denne! http://www.dealsdirect.com.au/p/a4-tech-x7...n-gaming-mouse/ denne er da designet for cs, se på den lille oransje knappen på venstre museknapp, den er lagd slik at ett trykk på den så skyter den 3 skudd på akkurat samme sted (designa med rektig tid mellomrom sec per skudd) jeg kjøpte denne for 300,- på klas ohlson! Beste kjøp jeg NOEN GANG har gjort! 3xskudd knappen (den oransje) kan også brukes istedet for dobbeltklikk den har 2500dpi, og fargen på musehjulet indikerer det skikkelig fett! du trykker på dpi knappen så skifter musehjulet farge for hvor mye dpi du har! kjøp denne du PS: den har også nice Mouse4 og Mouse5 knapp på siden som du kan binde hva du vil på! Endret 27. november 2007 av Etern1tyy Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har du sjekket SetPoint-driverne til musen, ela018? Min erfaring er at Logitech-produkter er av høy kvalitet, og veldig sjelden feiler. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jeg hadde også dette problemet. feilen skjer pga brudd i kabelen, omtrent 0,5cm fra der kabelen går inn i musa. Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 jeg hadde også dette problemet. feilen skjer pga brudd i kabelen, omtrent 0,5cm fra der kabelen går inn i musa. Jammen, det har du rett i, når jeg bøyer på kabelen der kobler den ut! Takk! !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå