Xecuter Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) ( å sorry dere som iriterer dere med at jeg suger med å skrive punktum osv jeg er dystletiker å jeg vet jeg sliter med det trenger ikke noen på minner om den nei Det skrives Dyslektiker. :!: Den var litt drøy! Endret 27. november 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Stakkars den uskyldige gutten med skrivevansker Lo uansett da :!: Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 HAHA! Første gang jeg har ledd høyt av et gullkorn her! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 De må jo lære. Jeg ville skrevet det samme. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Slemt gjort Sikkert. Men morsomt var det nå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Sinnsykt genialt :!: Men litt slemt samtidig... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) heheheehehe jeg ler edit: Dyslektiker skrives foresten ikke med stor bokstav Endret 28. november 2007 av Schnell Lenke til kommentar
Performance Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hehe, så ikke denne da jeg lagde min selv... hoho, jeg lo som faen! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg så den i original tråden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Glad det finnes folk som ikke er redd for å si det de mener/tenker. Bare fordi man er full gir deg ikke rettighetene til og skirfe somm detyte. Og selv om du har dysleksi trnger du ikke skriv ekstrmt lange setninger uten pongtom eller komma og fullt av skriveleifer. Det er lov og sjekke det man skriver. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Glad det finnes folk som ikke er redd for å si det de mener/tenker.Bare fordi man er full gir deg ikke rettighetene til og skirfe somm detyte. Og selv om du har dysleksi trnger du ikke skriv ekstrmt lange setninger uten pongtom eller komma og fullt av skriveleifer. Det er lov og sjekke det man skriver. Ja, enig. Trodde forresten at dyslektikere hadde problemer med å skrive for hånd og ikke på pc? Lenke til kommentar
Performance Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Glad det finnes folk som ikke er redd for å si det de mener/tenker.Bare fordi man er full gir deg ikke rettighetene til og skirfe somm detyte. Og selv om du har dysleksi trnger du ikke skriv ekstrmt lange setninger uten pongtom eller komma og fullt av skriveleifer. Det er lov og sjekke det man skriver. Ja, enig. Trodde forresten at dyslektikere hadde problemer med å skrive for hånd og ikke på pc? De har problemer med å lære ting. Ikke bare skolerelaterte ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Dyslektiker skrives i denne sammenheng med liten 'd'. Selveid. Endret 3. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Denne tråden er elendig, og "gullkornet" er ikke det minste morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå