Gå til innhold

Guild Wars tips


Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på å prøve Guild Wars, er det noen som kan hjelpe meg med hva som er en grei ting å starte med?

 

På PlayNC er Guild Wars, Guild Wars Factions, Guild Wars Nightfall, Guild Wars: Eye of the North and Guild Wars Platinum Edition tilgjengelige. Er det best å starte med det orginale spillet, eller er tilleggspakkene mye bedre så det er like greit å kjøpe en av de med det samme?

 

Takk for alle tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt litt på å prøve Guild Wars, er det noen som kan hjelpe meg med hva som er en grei ting å starte med?

 

På PlayNC er Guild Wars, Guild Wars Factions, Guild Wars Nightfall, Guild Wars: Eye of the North and Guild Wars Platinum Edition tilgjengelige. Er det best å starte med det orginale spillet, eller er tilleggspakkene mye bedre så det er like greit å kjøpe en av de med det samme?

 

Takk for alle tips

 

Hei.

 

Jeg ville nok kjøpt Platinum Edition. Den inneholder det første spillet og den nyeste utvidelsen, Eye of the North.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Har tenkt litt på å prøve Guild Wars, er det noen som kan hjelpe meg med hva som er en grei ting å starte med?

 

På PlayNC er Guild Wars, Guild Wars Factions, Guild Wars Nightfall, Guild Wars: Eye of the North and Guild Wars Platinum Edition tilgjengelige. Er det best å starte med det orginale spillet, eller er tilleggspakkene mye bedre så det er like greit å kjøpe en av de med det samme?

 

Takk for alle tips

 

 

 

Jeg hadde valgt og starta med det orginale først altså prohpecion eller hva det heter deretter hadde jeg gått til faction så kjøpt dobbel pack med nightfall og eotn (eye og the north) Jeg gjorde det og bli veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

For nybegynnere tror jeg faktisk nightfall er det beste å starte i. Spillet der har en god historie, det går greit raskt å levle, og det er mange kule saker der :p Må også si at jeg liker de "nye" karakterene i nightfall (paragon,dervish) bedre enn de i faction (assassin,ritualist)

 

Men platinum er nok et godt valg ja. Eye of the north er veldig kjekt :p

Lenke til kommentar
Mener både assasin og ritualist er kulere enn paragon, men dervish er jo råkult:)

 

Har du sett female paragon med norn armor, blindfold og mursaat shield,spear? :p

Men jeg er enig med deg at assassin er utrolig kult! Spiller mye på den også. Problemet med assassin er at for high end saker er det bare elite skillet shadow form som brukes ;S 90% av eliteskillene blir aldri brukt :p

Lenke til kommentar
Faction er temmelig raskt, og med litt hjelp av dverge brawling i eotn så har jeg nådd lvl 20 på rundt 10 timer:)

 

Du trenger ikke 10 timer en gang for å komme til level 20 med dwarven boxing. Bruk lightbringer scrolls og gå i hardmode! er du i level 10 får du godt over 1000xp på hver kill, for ikke å snakke om de 2 bossene!

Lenke til kommentar

Ja, jeg kan dele builden. Må bare få installert gw eller en gw build builder.

 

Halloween er gøy, har hatt en gw pause. Windowsen ble plagsom (aktiverings jall) så jeg bruker opensuse nå, skal installere gentoo eller arch i morgen.

 

Har farmet noe charr carvings gjennom gw tiden, men ikke så mange, maks 1000.

Endret av Haventh
Lenke til kommentar

Jeg har ikke 1k charr carvings men jeg har hatt det gjennom den tiden jeg har spilt gw,så jeg har ikke farmet så mye...

 

EDIT:

 

Har testet den over lengre tid, fungerer rimelig bra som team build. Kan lett disable castere og banker meleers og dervish. :p

 

OANicwGMRz0LCH4C1IsHcGMGA

 

eller

 

depravity necro

Necromancer/Monk
Level: 20

Soul Reaping: 12
Curses: 12

- Depravity [Elite] (Curses)
For 17 seconds, whenever target foe casts a Spell, nearby foes lose 4 Energy.
Energy:10  Cast:2  Recharge:15

- Atrophy (Curses)
For 6 seconds, target foes primary attribute is reduced to 0.
Energy:10  Cast:1  Recharge:20

- Desecrate Enchantments (Curses)
Target foe and all nearby foes take 49 Shadow damage and 17 Shadow damage for each Enchantment on them.

- Defile Enchantments (Curses)
Target foe and all nearby foes take 49 shadow damage and 17 shadow damage for each Enchantment on them.

Duplicate: Desecrate Enchantments, Prophecies.
Energy:10  Cast:2  Recharge:15

- Rend Enchantments (Curses)
Remove 8 Enchantments from target foe. For each Monk Enchantment removed, you take 31 damage.
Energy:5  Cast:1  Recharge:20

- Insidious Parasite (Curses)
For 13 seconds, whenever target foe hits with an attack, you steal up to 39 Health from that foe.
Energy:15  Cast:1  Recharge:12

- Price of Failure (Curses)
For 30 seconds, target foe has a 25% chance to miss with attacks and takes 37 damage whenever that foe fails to hit in combat.
Energy:15  Cast:2  Recharge:20

- Parasitic Bond (Curses)
For 20 seconds, target foe suffers -1 Health degeneration. The caster is healed for 102 when Parasitic Bond ends.
Energy:5  Cast:1  Recharge:2

Endret av Haventh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...