Underpants Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hei. Jeg syns gadgets er skikkelig kule og ofte veldig nyttige. Den eneste jeg har er et Pepsikjøleskap, et lite kjøleskap ved PC-en som ser helt ut som en Pepsiboks. Denne er veldig praktisk da man kan ha drikke og andre ting idet som man har tilgang til mens man sitter ved PC-en. I denne tråden kan man komme med anbefalinger og man diskutere rundt gadgets. Hvilke gadgets har du? Kom gjerne med bilder. (: Liste over fine, norske gadgets-sider: Teknikmagasinet Microplex.no Enklereliv.no Gadgets.no Butikksiden.no/gadgets Furiousdogs.com Gadgetbutikken.no Boysstuff.no Jelly.no Urban-trend.no Dingz.no Liste over fine, utenlandske gadgets-sider: Iwantoneofthose.com Thinkgeek.com Dealextreme.com Ledshoppe.com Kom gjerne med fler! Endret 16. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Gadgetbutikken Consider it lagt til lista. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei.Jeg syns gadgets er skikkelig kule og ofte veldig nyttige. Den eneste jeg har er et Pepsikjøleskap, et lite kjøleskap ved PC-en som ser helt ut som en Pepsiboks. Denne er veldig praktisk da man kan ha drikke og andre ting idet som man har tilgang til mens man sitter ved PC-en. I denne tråden kan man komme med anbefalinger og man diskutere rundt gadgets. Hvilke gadgets har du? Kom gjerne med bilder. Liste over fine gadgets-sider: Microplex.no Enklereliv.no Gadgets.no Butikksiden.no/gadgets Furiousdogs.com Kom gjerne med fler! Er det et sånt kjøleskap du har? Kunne du tatt bilde av det så jeg ser sånn ca. størrelse på det? For har muligens tenkt å kjøpe et selv. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Er det et sånt kjøleskap du har? Kunne du tatt bilde av det så jeg ser sånn ca. størrelse på det? For har muligens tenkt å kjøpe et selv. Ja er et sånt. (: Bilde(har bare noen få med dårlig kvalitet): Edit: Et bilde til. Og btw, det er ikke meg på bildet. Endret 26. november 2007 av Underpants Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Boys Stuff Jelly Shop Urban Trend Vet ikke om det kun er norske sider du er ute etter, men her er hvertfall noen fler: I want one of those Think Geek Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Boys Stuff Jelly Shop Urban Trend Vet ikke om det kun er norske sider du er ute etter, men her er hvertfall noen fler: I want one of those Think Geek Legger nok bare til de norske i førsteposten med tanke på hvis noen har tenkt å kjøpe norsk over nettet. Endret 26. november 2007 av Underpants Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Oi, såpass stort ja. Ja da blir nok dette bestilt i morgen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Oi, såpass stort ja. Ja da blir nok dette bestilt i morgen. Ja, et godt valg! Har hatt mye glede av det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hvorfor bare norske sider? Deal Extreme er en fin-fin nettbutikk; farlig billig og gratis frakt. Endret 26. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hvorfor bare norske sider? Deal Extreme er en fin-fin nettbutikk. Ok, jeg kan lage en utenlandsk liste også. Endret 26. november 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Oi, såpass stort ja. Ja da blir nok dette bestilt i morgen. Fått det ennå? Hva syns du om det? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Stupidthings.com hehe om ikke det er nyttig så finnes ihvertfall mye morsomt der^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Stupidthings.com hehe om ikke det er nyttig så finnes ihvertfall mye morsomt der^^ Menner du denne? http://stupidthings.com/ Fant ikke fram til gadgetsene. :S Kan du linke nærmere? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Teknikmagasinet har jo noen kule gadgets Endret 5. desember 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Microplex.no hadde noen merkelige mål på produktene sine:S På egenskaper til det Pepsi kjøleskapet foreksempel står det: Bredde : 260 mm Høyde : 400 mm Sist jeg sjekket var 260 mm = 26 cm, får ikke det helt til å stemme med bildene til Underpants.. Ellers mye kult:D Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Aldri hatt mer lyst på noe jeg ikke trenger som jeg har på det kjøleskapet:P Hvordan er det med bråk? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Aldri hatt mer lyst på noe jeg ikke trenger som jeg har på det kjøleskapet:P Hvordan er det med bråk? Det bråker litt, sånn som PC-en omtrent. Men det har jeg vendt meg til forlengst og hvis jeg lukker skapdøren det står inni hører jeg det ikke noe bra. Klarer fint å sovne nå som jeg har vendt meg til det. PC-en bråker også ganske mye om natta. Men det kan hende det bråker litt for mye for deg. Jeg ville prøvd å finne det ut på noen måte, eller spørre hva andre syns også. Tror det står noen comments på microplex.no. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 For min del skulle det stått i stua, og kanskje bak i kassebilen for landeveisturer på varme dager. Men hvis det bråker mye så blir jeg nødt til å koble det ut hvis jeg skal se på film og sånn, og da blir det uinteressant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå