saluttknall Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei! Mange av dere husker sikkert min kompiss Gelius? Nå har det seg slik at han har havnet i et nytt problem. For noen uker siden var vi i et basseng. I samme basseng var en jente vi kjenner. Hun har i ettertid påstått at Gelius kysset henne på øret, noe Gelius ikke ser ut til å huske. Jenta sier også at Gelius holdt rundt henne og sa halla, noe Gelius også stiller seg uforstående til. Vi prøvde i dag å ringe jenta for at Gelius skulle få forklart sin håpløse situasjon, men jenta sa hun var opptatt. Hun så på Skal vi danse. Da Skal vi danse var over, ringte vi igjen, men heller ikke nå kunne hun prate, enda hun hadde sagt at hun kunne prate etter Skal vi danse.Så nå er spørsmålet da, hva skal vi gjøre? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei! Mange av dere husker sikkert min kompiss Gelius? Nå har det seg slik at han har havnet i et nytt problem. For noen uker siden var vi i et basseng. I samme basseng var en jente vi kjenner. Hun har i ettertid påstått at Gelius kysset henne på øret, noe Gelius ikke ser ut til å huske. Jenta sier også at Gelius holdt rundt henne og sa halla, noe Gelius også stiller seg uforstående til. Vi prøvde i dag å ringe jenta for at Gelius skulle få forklart sin håpløse situasjon, men jenta sa hun var opptatt. Hun så på Skal vi danse. Da Skal vi danse var over, ringte vi igjen, men heller ikke nå kunne hun prate, enda hun hadde sagt at hun kunne prate etter Skal vi danse.Så nå er spørsmålet da, hva skal vi gjøre? Hvis det er noen uker siden, hvorfor ventet dere så lenge før dere snakket med henne da? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Fordi vi ikke visste at hun mente det før nå? Hun hadde svakt antydet det overfor meg, men jeg trodde Gelius var innforstått med dette. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Fordi vi ikke visste at hun mente det før nå? Hun hadde svakt antydet det overfor meg, men jeg trodde Gelius var innforstått med dette. Hva om Gelius bare sier unnskyld og får saken ut av verden? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Han tysker som så at han ikke har noen grunn til å si unskyld. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ah.. Ja skjønte ikke helt problemet her. Løsning: Få han til å kysse det andre øret også Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Men Gelius kysset henne jo ikke på øret i utgangspunktet! Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 jisses. si sannheta til jenta. tar hun den ikke, så drit i hun.. BIG DEAL ! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hahaha, dette blir for mye for meg Hva med å ignorere hele saken da? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvorfor ikke bare drite i den dumma jenta? hun sa ikke noe i bassenget? bah så tragisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei! Mange av dere husker sikkert min kompiss Gelius? Nå har det seg slik at han har havnet i et nytt problem. For noen uker siden var vi i et basseng. I samme basseng var en jente vi kjenner. Hun har i ettertid påstått at Gelius kysset henne på øret, noe Gelius ikke ser ut til å huske. Jenta sier også at Gelius holdt rundt henne og sa halla, noe Gelius også stiller seg uforstående til. Vi prøvde i dag å ringe jenta for at Gelius skulle få forklart sin håpløse situasjon, men jenta sa hun var opptatt. Hun så på Skal vi danse. Da Skal vi danse var over, ringte vi igjen, men heller ikke nå kunne hun prate, enda hun hadde sagt at hun kunne prate etter Skal vi danse.Så nå er spørsmålet da, hva skal vi gjøre? Hvis hun ikke gidder å snakke med dere, er det et lite problem. Glem hele greien. Har han ikke gjort det og hun lyver om det hjelper det sikkert ikke å snakke med henne. Bare overse hele greien. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Invitér henne til å møte Gelius et sted. Så spør han om hun fremdeles mener det hun sa. Hvis hun svarer "Nei" er problemet løst. Hvis hun svarer "Ja" så kommer kan han kontre med "Skarru se på kukken, kjerringfaen?!". Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Gelius bor i Sandefjord og jenta bor i Randaberg. Derfor kan de ikke bare møtes et sted. For det andre tror jeg Gelius vil foretrekke å holde kuken sin for seg selv, eller penisen for å være politisk korrekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva pokker er problemet da? De har ikke felles venner vil jeg anta, så da er det vel ett fett hva denne jenten sier eller ikke sier? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gelius bor i Sandefjord og jenta bor i Randaberg. Derfor kan de ikke bare møtes et sted. For det andre tror jeg Gelius vil foretrekke å holde kuken sin for seg selv, eller penisen for å være politisk korrekt. De kan vel møtes vel! Infrastrukturen i Norge er så godt utbygd at et slikt møte ikke er umulig. Det er sågar ikke vanskelig engang. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Jo, Jeg er en felles venn og de har enkelte andre felles venner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Jo, Jeg er en felles venn og de har enkelte andre felles venner. Det er et ikke-eksisterende problem. Let it go. (og joda, jeg har lest de andre trådene hans også) What the hell, får trolle litt jeg også da. Gi hun en burn, skriv en sangtekst til henne, gjør hva pokker, bare aldri ring noen under skal vi danse. Det er ufint. Endret 24. november 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gelius ringer dama, til hun tar telefonen. Så sier han, du hør på meg, vi må være voksne begge to nå. Vi MÅ ta en prat om det som ble sagt i bassenget. Gelius bør også si det at han IKKE liker at jenter går rundt å sier ting som ikke er sant. Dette sier han selvfølgelig kun dersom han ikke liker jenta, men om han har lyst å dyppe malerkosten i malingsspannet (om du skjønner hva jeg mener) er dette en gylden mulighet for han. Hu dama er sikkert steinkåt. BTW, kan jo være at Gelius og Dama ikke trenger tenke på prevansjon en gang. Hu er vel ikke fruktbar tipper jeg. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Men da kan vi jo anmeldes for telefonterror og det er ikke verken jeg eller Gelius spesielt keen på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg