HOHOHOHO222 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) hei jeg har planer om å begynne på snowboard igjen, og jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne utstyr som passer meg. jeg har stått på snowboard før, men jeg regner megselv som en nybegynner. jeg trenger absolutt alt; outfit, brett, bindinger, boots, hjelm, briller osv. jeg er ca. 179 høy og veier rundt 60kg. jeg tror det er smart at jeg begynner med et litt allround brett, siden jeg ikke har funnet stilen min. jeg vil ha det så billig som mulig og budsjettet mitt er på under rundt 10k håper noen kan hjelpe meg. på forhånd takk edit: høyden var feil Endret 25. november 2007 av PortioN Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hei jeg har planer om å begynne på snowboard igjen, og jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne utstyr som passer meg. jeg har stått på snowboard før, men jeg regner megselv som en nybegynner. jeg trenger absolutt alt; outfit, brett, bindinger, boots, hjelm, briller osv. jeg er ca. 170 høy og veier rundt 60kg. jeg tror det er smart at jeg begynner med et litt allround brett, siden jeg ikke har funnet stilen min. jeg vil ha det så billig som mulig og budsjettet mitt er på under rundt 10k håper noen kan hjelpe meg. på forhånd takk Du får nok flere svar viss du bruker " Den Store Snowboardtråden" Den er lett og finne Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 har skrevet i den store snowboard tråden, men jeg tviler på at jeg får noe hjelp der. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 har skrevet i den store snowboard tråden, men jeg tviler på at jeg får noe hjelp der. Bare vent litt da.. Ellers kan du skrive innlegget på nytt igjen Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 fyfaen så rask du var :O jeg bare venter jeg, får sikkert noen svar etter vært:) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 fyfaen så rask du var :Ojeg bare venter jeg, får sikkert noen svar etter vært:) Rask til hva da? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 fyfaen så rask du var :Ojeg bare venter jeg, får sikkert noen svar etter vært:) Rask til hva da? å svare, du svarte skikkelig fort Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 fyfaen så rask du var :Ojeg bare venter jeg, får sikkert noen svar etter vært:) Rask til hva da? å svare, du svarte skikkelig fort Var vel at jeg kom tilfeldig akkurat da du hadde svart Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jo, Portion. Det er jo greit dte med brett, bindinger, hjelm, og googles.. Men den snowboarddrakten er kanskje ikke så viktig? Det er vikitge og ha hjelm som beskytter hodet, en og ha en snowboardjakke.Det går jo ann og bruke en vanlig vinterjakke også. Men du får velge selv! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Jo, Portion. Det er jo greit dte med brett, bindinger, hjelm, og googles.. Men den snowboarddrakten er kanskje ikke så viktig? Det er vikitge og ha hjelm som beskytter hodet, en og ha en snowboardjakke.Det går jo ann og bruke en vanlig vinterjakke også. Men du får velge selv! ja, jeg er enig med deg. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 kansje en ryggbeskyttelse ikke hadde vært så gale, kommer litt an på om du er ny og er litt av villmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå