FullColor Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Når jeg spiller sp campain så hakker stemmen når han skal forklare hva som skal gjøres før spillet begynner( før hvert brett), veldig irriterans. Er det bare en bug jeg opplever, noen andre som har opplevd dette også ? Hvis det er en bug så skulle vel alle oppleve det samme problemet nesten. Noen som har løsningen ? Endret 24. november 2007 av AllColer Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Mapet som loader i bakgrunn som gjør det, legg inn Patch 101 Beta så blir det bedre. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Litt treig respons fra meg nå her men........vet du at det funker, har du prøvd, for jeg leste patch notes til patchen og det sto ingenting om at det var fikset det problemet. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Litt treig respons fra meg nå her men........vet du at det funker, har du prøvd, for jeg leste patch notes til patchen og det sto ingenting om at det var fikset det problemet. Er vel ikkje annen løsning enn å prøve å patche då? Skader jo ikkje det, fikser jo masse andre feil også. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Jo er mulig det, men har ventet litt i håp om at den offisielle patchen skal komme, om ikke den beta patchen fikser mitt problem da, for da tar jeg den gjerne med en gang. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Gikk bedre hva da ? Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvor kan man få tak i den patchen? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er beta patch, så installer den på eget ansvar... Noen får problemer, andre får fikset problemer.. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Gikk bedre hva da ? Voice playback under loading i campaign modus. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 yeay akkurat det jeg trengte å høre, da ska jeg sakffe meg den patchen med en gang så jeg kan fortsette hvor jeg slapp. Lenke til kommentar
arex1337 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Stemme som hakker? Det er ikke tilfeldigvis "M-M-M-M-M-Monsterkill!"? Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Skuffande nok er ikkje m-m-m-m-m-monterkill med i spelet. Vi må nøye oss med eit stakkarsleg monsterkill utan ekko. Endret 3. desember 2007 av sjukheit Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) nei var nok ikke det, men det skal allikevel ikke sies at jeg ikke har fått noen monsterkill for det, og.......++++godlike Men takk for den antagelsen at det måtte være det. Endret 6. desember 2007 av AllColer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå