hfthomas Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Gjorde litt om på denne da jeg ikke gidder å starte ny tråd. Det begynner å bli enorm interesse for sykkelsport i det ganske land, det merkes selv her på forumet Da skal vi rett og slett ta for oss alt som skjer i forbindelse med tour de france Det som hadde vært spennende var om noen kom med reiseerfaringer og evt. guider. Diverse dopingsaker i sykkel og andre sporter kan tas her da jeg synes disse trådene blir alt for fulle av doping som er ganske utbredt for å si det sånn. Fyr løs! Endret 23. januar 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg må vel se touren jeg også med tanke på at det ikke er vits i å følge med på EM.. Vi får satse på et år uten skandaler, og måtte beste rytter vinne. Hvem skal jeg heie på forresten? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ja, sant Jeg følger en god del med på Oscar Pereiro Sio og Jens Voigt. De er veldig farlige i brudd. Som sammenlagtsvinner er det ikke lett å si. Det er jo gøy når en av nordmennene gjør det bra. Håper Kurt Asle klarer en etappe eller to i år. Han er jo helt syk når han får lov til å gjøre noe. det er skikkelig gøy å se på. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Ser her hvor farlig Arvesen kan være. synd jeg ikke finner ordentlige bilder av hele oppløpet Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Tidlig ute Og jeg som håpet jeg skulle være den som laget årets TdF tråd Jaja, det er litt for lenge til ennå for at jeg begynner og få inn TdF nervene da.... ALT for tidlig og nevne noen favoritt. MEN, jeg håper så sykt på at Edwald Boasson Hagen får sykle Endret 23. november 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Ja, det er veldig tidlig. fikk så kick av å se noen klipp fra i år Det hadde vært gøy å se edvald sykle ja. han får til litt av hvert Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, når man ser bilder fra fjordåret og klipp og hører alt "sprøytet" Johan Kaggestad og Christian Paaske kommer med<3 Da for man lyst til å se på, selv regner jeg med at det blir en tur til Frankrike i sommer Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Tur til frankrike under tour de france er nok drømmen ja Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Bjarne Riis lover den mest dopingfrie touren:P Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Får håpe det ihvertfall Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 haha, ja Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gleder meg til TDF08. håper Valverde blir blandt de beste...han gjorde det jo ikke så altfor godt i år. Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Valverde sitt personlige håp i år var å fullføre ikke vinne. Synes det er en bra prewstason med tanke på hva han selv ville. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 bra prestasjon? skulle bare mangle... hvem sa han det til? er bare nysgjerrig... Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Husker ikke akkurat hvem han sa det til, men det var en artikkel på cyclingnews eller feltet hvor de hadde et intervju et par måneder før touren og da sa han at håpet var å fullføre. Endret 1. desember 2007 av jeppjepp Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 litt morsomt da... er en av verdens beste syklister og så håper han på fullføre TDF:P Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvorfor det? Han har ikke de beste erfaringer medtouren. Bettini er også en av verdens bese syklister. Ville du sagt det var morsmot om han skulle ha sagt at målet hans var å fullføre giroen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå