vegavnil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 LINK Høres bra ut, likte det forrige Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gode nyheter, gleder meg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg ber til de høyere makter at de utvikler spillene separat denne gangen. Maken til elendig porterting skal man lete lenge etter - sikter da selvsagt til den forferdelige ytelsen på PC, grunnet 360 til PC porteringen. PS3 versjonen fikk jeg dessverre aldri testet. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Wohoi! Blir det bedre enn ener'n så blir det kanon! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gleder meg utrolig mye til oppfølgeren! Det første var veldig bra, skikkelig "Rainbow Six"-følelse over det hele. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gleder meg utrolig mye til oppfølgeren! Det første var veldig bra, skikkelig "Rainbow Six"-følelse over det hele. Og for en cliffhanger på slutten..! Jeg husker jeg holdt på å kaste kontrolleren i veggen da spillet sluttet.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Blæh, håper ikke det blir like bra MP som i 1ern til 360.. Har ALTFOR mange timer gaming i det altså.. Huff, nesten trist og tenke på, kan ikek begynne sånn igjen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Gleder meg utrolig mye til oppfølgeren! Det første var veldig bra, skikkelig "Rainbow Six"-følelse over det hele. how so? var jo ikke noe likt rainbow six jeg poppa inn i PC-en min for sånn 7 år siden:/ serien har gått en dum vei samme med ghost recon, syns jeg da=) men men de følte vel at for mye taktikk ikke bringte inn nok salg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå