Gå til innhold

Kommentarer til kaffetrakteren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 ghz prosessor, 160 gig hdd (2,5" sata), 512mb ram (kan oppgraderes til 1024).

bruker den til fil deling osv foreløpig, noe som fungerer helt fint.

også vurdert å la den prøve seg ut som CS(:S) server.

ettersom den MÅ fjernstyres så einer den seg ikke som noe annet en en server eller nettverks disk :)

Endret av ElmotriX
Lenke til kommentar

Sinnsykt fet logg, syns denne fortjener masse oppmerksomhet. Veldig original modd dette, i allefall på dette forumet. Mener jeg har vært borti noe lignende før.

Bare for å komme med litt konstruktiv kritikk og tips i stede for bare ros så klarte jeg å finne noe å kritisere i hodet mitt.

Det eneste jeg klarer å finne som jeg så var selve festemetoden av hovedkortet selv om det ikke kommet til å ha så mye å si med tanke på at trakteren ikke kommer til å røre så mye på seg at det gjør noe.

Hvis du skal kjøre CS server med den hardwaren så ville jeg virkelig sagt "inn med linux!" En slik hardware, CS server og Windows er bare dømt til å gå galt. SSH og VNC er genialt på remote control til linux i allefall...

Lenke til kommentar

jo jeg har vurdert linux, men fåreløpig spiller jeg kun wow uansett så har ikke så dorlig tid med å få en CS server oppe å gå.

bruker maskinen kun til å laste ned diverse fåreløpig.

når det kommer til festemetoder så er ingenting festet, men alt holdest stabilt sammen at det umenskelig trangt inni det, og noen få biter isopor.

hovedkortet klarer ikke å flytte på seg overhode takket værekabler og diverse som ikke vil bøye seg mer.

den har noen få millimeter ekstra plass i høyden, så når jeg snur trakteren opp ned så hører jeg HK'et bevege seg noen få milimeter opp/ned, men 'sideveis' holder den seg stabilt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...