ElmotriX Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Orginal tråd her. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Genialt ! Artig løsning den der, ingen som vil fatte misstanke om at det er en PC så fremt de ikke tenker å bruke trakteren I fjor tenkte jeg på å putte PC-en nedi en varmeovn, men ble ikke noe av. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 så morro ut den der.. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kan bli et morsomt prosjekt det der!! STÅ PÅ!! Lenke til kommentar
Wichmann Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kan bli spennende å følge med på. Hva med vannkjøling så bruker du "glassmugga" til tank? Hva kalles egentlig den skjenke greia på en kaffetrakter ? :!: Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) haha, jeg kaller den bare "glassmugge" blir dårlig med vannkjøling, fikk så vidt det var plass til selve PC-en. selv om klassmugga er bare 1 metal plate unna hovedkortet Endret 21. november 2007 av ElmotriX Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Haha! Fy søren så genialt :!: Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 kan ikke putte et kjøleelement der eller noe? kansje putte det intil plastikken, kan bli kaldt da? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dette var sykt stilig! Hvor god ytelse er det egentlig i maskinen? Funnet ut hva den skal brukes til? Veldig originalt, jeg ser frem til brødristermodden! Goscinny Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) 1 ghz prosessor, 160 gig hdd (2,5" sata), 512mb ram (kan oppgraderes til 1024). bruker den til fil deling osv foreløpig, noe som fungerer helt fint. også vurdert å la den prøve seg ut som CS(:S) server. ettersom den MÅ fjernstyres så einer den seg ikke som noe annet en en server eller nettverks disk Endret 21. november 2007 av ElmotriX Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Stilig! Er det fordi mor ikke skal se alle maskinene i huset? (: Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hahahaha, jeg elsker det! Nydeligste og mest friske arbeidsloggen jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hehe, nydelig idè. Pass bare på at ikke mor i huset begynner å laste den med kaffepulver og vann. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Sinnsykt fet logg, syns denne fortjener masse oppmerksomhet. Veldig original modd dette, i allefall på dette forumet. Mener jeg har vært borti noe lignende før. Bare for å komme med litt konstruktiv kritikk og tips i stede for bare ros så klarte jeg å finne noe å kritisere i hodet mitt. Det eneste jeg klarer å finne som jeg så var selve festemetoden av hovedkortet selv om det ikke kommet til å ha så mye å si med tanke på at trakteren ikke kommer til å røre så mye på seg at det gjør noe. Hvis du skal kjøre CS server med den hardwaren så ville jeg virkelig sagt "inn med linux!" En slik hardware, CS server og Windows er bare dømt til å gå galt. SSH og VNC er genialt på remote control til linux i allefall... Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 jo jeg har vurdert linux, men fåreløpig spiller jeg kun wow uansett så har ikke så dorlig tid med å få en CS server oppe å gå. bruker maskinen kun til å laste ned diverse fåreløpig. når det kommer til festemetoder så er ingenting festet, men alt holdest stabilt sammen at det umenskelig trangt inni det, og noen få biter isopor. hovedkortet klarer ikke å flytte på seg overhode takket værekabler og diverse som ikke vil bøye seg mer. den har noen få millimeter ekstra plass i høyden, så når jeg snur trakteren opp ned så hører jeg HK'et bevege seg noen få milimeter opp/ned, men 'sideveis' holder den seg stabilt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Den der PC-en må du ta med på lan. Du får garantert noen rare blikk. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kunne du ikke bare festet de gummiknottene under de originale beina, slik at den ikke svever? Goscinny Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 gummi knottene er mye større en de orginale beina, de ville stikket ut på siden, og sett merkelig ut Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Feteste jeg har sett, lurer på om jeg skal ha noe lignende "mod" selv engang Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 hahha, digger denne :-) Men, hva om du søler vann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå